خودرو

هوندا سیتی خودرویی با طراحی جدید و فناوری‌های پیشرفته


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، هوندا سیتی یک خودروی سدان کوچک و اقتصادی است که با طراحی زیبا، مصرف سوخت پایین و ویژگی های کاربردی و ایمن هوندا سیتی یک خودروی مناسب خانوادگی و شهری با اقتصادی و اقتصادی به حساب می آید که در بازار جهانی خودرو بسیار محبوب است. موتورهای قدرتمند، فضای داخلی بزرگ و تجهیزات مدرن برای یک خودرو ارزان و کارآمد برای استفاده روزمره. در زیر سایر مدل های هوندا سیتی ۲۰۲۳ را تست و ارائه کرده ایم.

طراحی ظاهری

نسل هفتم هوندا سیتی در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد، بنابراین طراحی آن به چند سال پیش بازمی‌گردد و علیرغم اینکه فیس لیفت جلویی آن را اسپرت‌تر و جذاب‌تر از قبل نشان می‌داد، هوندا سیتی یک خانواده محسوب می‌شود. خودروهای کلاس اقتصادی همچنان تصویری محافظه کارانه ارائه می دهند.

البته از نظر بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان، این ظاهر از اصالت خاصی برخوردار است و همین امر باعث می شود تا مشتریان زیادی نسبت به محصولات چینی هم قیمت که مدرن تری دارند، همچنان نظر مثبتی نسبت به ظاهر هوندا سیتی داشته باشند. و طرح های با کیفیت اما در صورت ادامه تولید این خودرو، طی یکی دو سال آینده نسل جدید هوندا سیتی با سبکی خاص و ظاهری به روز عرضه خواهد شد تا عقب ماندگی این خودرو نسبت به محصولات مدرن تر جبران شود.

طراحی داخلی

امروزه سبک طراحی داخلی خودروهای چینی زیر ۲۰ هزار دلار به قدری تغییر کرده است که انتظارات ما از سایر خودروسازان مطرح دنیا در این بخش بسیار بالاتر رفته است. بنابراین وقتی وارد فضای داخلی هوندا سیتی ۲۰۲۳ می شوید، طراحی ساده و قدیمی داشبورد را به عنوان یک نکته منفی متوجه خواهید شد. البته خودروهای هوندا از نظر اصالت و کیفیت در سطحی هستند که مشتریان خود را ناامید نخواهند کرد، اما در هر صورت بسیاری از مشتریان در سال ۲۰۲۴ انتظار داخلی مدرن و کمی اسپرت تری از این خودرو دارند.

به هر حال، طرح داشبورد هوندا سیتی ساده اما قابل قبول به نظر می رسد. دریچه های تهویه مطبوع به صورت چند ضلعی در سراسر داشبورد توزیع شده اند و به طرز شگفت انگیزی با یکدیگر هماهنگی دارند. قسمت مرکزی داشبورد چندان مدرن نیست و در آن می توان صفحه لمسی چند رسانه ای یا سیستم صوتی و تصویری را مشاهده کرد. نقطه قوت کابین هوندا سیتی در استفاده از تودوزی چرمی و مواد مرغوب در سایر قسمت های داخلی نهفته است که باعث می شود کاربر طراحی قدیمی این فضا را تا حدودی فراموش کند.

فاصله بین دو محور هوندا سیتی ۲۶۰۰ میلی متر است. بنابراین، صندلی های ردیف دوم جادار هستند و فضای داخلی راحت را برای یک خودروی کوچک شهری فراهم می کنند. یکی دیگر از نقاط قوت فضای داخلی هوندا سیتی صندوق عقب بزرگ ۵۱۰ لیتری آن است. این حجم صندوق عقب برای خودروی کوچکی مانند هوندا سیتی کاملاً کافی به نظر می رسد و به راحتی می تواند لوازم سفر یک خانواده پنج نفره را در خود جای دهد.

هوندا سیتی

گزینه ها و ویژگی ها

هوندا سیتی به عنوان خودرویی مقرون به صرفه در نسخه های کاملا مجهز دارای امکانات خوبی از جمله کروز کنترل، کمک استارت در سربالایی، کروز کنترل در سراشیبی، کنترل کشش و پایداری، رادار نقطه کور، ورود و استارت بدون کلید و صندلی های گرمکن می باشد که در اختیار شما قرار می گیرد. راننده و مسافران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا