خودرو

هوندا HR-V ترکیبی از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته / نگاهی به امکانات ایمنی و راحتی هوندا HR-V +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: هوندا HR-V یک خودروی کراس اوور جمع و جور است که به دلیل طراحی مدرن و فضای داخلی جادارش شناخته می شود. هوندا HR-V معمولاً با موتورهای اقتصادی و کارآمدی عرضه می شود که عملکرد خوبی را در شهر و جاده ارائه می دهند. سیستم تعلیق هوندا HR-V به گونه ای طراحی شده است که سواری نرم و راحت را برای مسافران فراهم کند. ویژگی های ایمنی و فناوری های پیشرفته هوندا HR-V نیز آن را به گزینه ای مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است.

طراحی ظاهری

طراحی بیرونی این خودرو ما را به یاد چانگان UNI-K می اندازد چرا که شکل چراغ های جلو و عقب هوندا HR-V بسیار شبیه به این محصول چانگان است و با توجه به اینکه طراحی HR-V مربوط به سال ۲۰۲۰ است. صدها نسخه و مدل ساخته شده توسط چانگان وجود داشت.

از تفاوت های ظاهری Vezel و HR-V می توان به عدم وجود سقف پانوراما در HR-V و رنگ آبی لوگوی هوندا در این نسخه اشاره کرد. به عبارت دیگر این دو گذرگاه کاملاً شبیه یکدیگر هستند اما در قسمت هایی با هم تفاوت دارند که این به دلیل ترتیب متفاوت آذریوردسال و معین خودرو است.

در کل این کراس اوور کامپکت ژاپنی ظاهر بسیار جذابی دارد و با توجه به اعتبار برند هوندا می تواند به بازار خوبی در ایران راه پیدا کند.

مشخصات فنی

برخلاف Vezel، هوندا HRV دارای یک موتور هیبریدی پرقدرت و گشتاور است که می تواند به این کراس اوور جمع و جور شتاب بسیار خوبی بدهد. این محصول هوندا علاوه بر موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مشابه سیتی و وزل، از موتور الکتریکی نیز بهره می برد. موتور بنزینی می تواند حداکثر قدرت ۱۰۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر را ارائه دهد و موتور الکتریکی می تواند ۱۳۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر اضافی را ارائه دهد که به گیربکس E-CVT منتقل می شود.

تمام قدرت و گشتاور هر دو موتور در نهایت به چرخ های جلو منتقل می شود و شتاب صفر تا صد خودرو در ۱۰.۷ ثانیه صورت می گیرد.

تجهیزات

ویژگی ها و آپشن های وارداتی هوندا HR-V مانند ۱۰ ایربگ، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز اضطراری خودکار، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMS)، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط فعال، رادار خوان ، کروز کنترل تطبیقی، کمک ترافیک، رادار نقطه کور، روشنایی خودکار، سنسور نور، سنسور باران، فرمان برقی، سیستم تشخیص خواب آلودگی، حالت های رانندگی اکو، عادی و اسپرت، چند رسانه ای ۹ اینچی با ۶ بلندگو، Apple CarPlay و Android Auto بی سیم، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، دنده پشت فرمان، استارت بدون کلید، ورود بدون کلید، جعبه سوئیچ، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب سه حالته، سیستم تهویه خودکار دو کاناله، خروجی تهویه. ردیف عقب مجهز به خوشه دیجیتال ۷ اینچی، صندلی های ایزوفیکس، گرمکن صندلی های جلو و عقب، فرمان گرم شونده، آینه های الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو و گرم شونده برقی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا