اخبار بورس

هیئت دولت بیانیه صادر کرد

بر اساس بیانیه رئیس جمهور محترم کشور؛

شورای دولت در پی بیانیه رئیس جمهور و همراهانش بیانیه ای صادر کرد.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلشورای دولت در پی بیانیه رئیس جمهور و همراهانش بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

از مؤمنان کسانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادار ماندند و در میان آنها کسانی هستند که مرده اند و از آنها کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری نکرده اند.

در سالروز میلاد مسعود، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردم و محبوب آسمانی شد.

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران که جز خدمت به ملت بزرگ ایران در مسیر پیشرفت و ترقی کشور چیزی بلد نبود، به عهد خود پایبند بود و جان خود را فدای ملت کرد.

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران سانحه مرگبار بالگرد و تحلیف رئیس جمهور عزیز و خادم و تولیت حضرت آیت الله رئیسی و یاران باوفایش جناب آقای دکتر را تسلیت عرض می نماید. حسین امیر عبدالحیان، وزیر جهاد امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر. ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر صحابه، پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را تسلیت عرض می کنند. به ملت مؤمن، قدرشناس و عزیزمان این اطمینان را می دهیم که راه عزت و خدمت با روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار باوفای رهبری و به یاری خداوند متعال و رفاقت ادامه خواهد یافت. مردم شریف در اداره جهادی کشور دچار نقص نمی شوند.

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا