خودرو

هیوندای اکسنت خودرویی با طراحی جدید و فناوری‌های پیشرفته


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، هیوندای اکسنت یکی از پرفروش ترین خودروهای کوچک این شرکت است. هیوندای اکسنت با مصرف سوخت پایین، طراحی زیبا، راندمان عالی و قیمت مقرون به صرفه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هیوندای اکسنت دارای سیستم های ایمنی بسیار خوبی مانند فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز ضد قفل ABS، ایربگ های متعدد و سیستم محرکه جدید است. GDI است. شرکت هیوندای در هیوندای اکسنت از موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری استفاده کرده است که قدرت و سرعت خوبی دارد. در زیر دیگر خودروهای هیوندای اکسنت را تست و ارائه کرده ایم.

طراحی ظاهری

طراحی بیرونی هیوندای اکسنت ۲۰۱۷ از خطوط ساده و زوایای نرم تشکیل شده است. در چهره این سدان جمع و جور شاهد چراغ هایی هستیم که در دو طرف جلوپنجره کشیده و باریک قرار گرفته اند تا ظاهری اسپرت به چهره این سدان خانوادگی ببخشند.

یک خط حجیم از انتهای چراغ‌های عقب تا قوس گلگیر جلو امتداد یافته و بر ظاهر عضلانی‌تری در کناره‌ها تأکید می‌کند.

شکل روان سقف و طول کوتاه درب عقب خوب به نظر می رسد. لبه برآمده و منحنی درب صندوق عقب به همراه لامپ های یک تکه و طراحی سپر همسان، ظاهر دلپذیری به اکسنت بخشیده است.

طراحی داخلی

داشبورد طراحی حجیمی دارد و فضای پا را برای سرنشینان ردیف جلو اشغال می کند، اما افراد با قد متوسط ​​راحت خواهند بود. طراحی داشبورد و فرمان در نوع خود کاملاً جذاب و دلنشین به نظر می رسد، با این حال قدمت حداقل ۱۰ ساله این خودرو باعث شده است که کابین اکسنت دیگر آنقدرها مدرن و مطابق با استانداردهای امروزی به نظر نرسد.

طراحی ساده و دایره ای محیط بیرونی فرمان نیز می تواند بر لذت و هیجان رانندگی هیوندای اکسنت تاثیر بگذارد. اگرچه سطح کیفی متریال کابین چندان مناسب نیست، اما کیفیت بالاتری نسبت به محصولات چینی دارد.

لهجه هیوندای

مشخصات فنی

هر دو مدل وارداتی و مونتاژی هیوندای اکسنت با موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی به مشتریان ایرانی عرضه شد، بنابراین از نظر مشخصات فنی تفاوتی بین مدل های وارداتی آسان موتور و مدل های مونتاژی کرمان موتور وجود ندارد.

البته آسان موتورز تعداد محدودی اکسنت را با موتور آبی معرفی کرده است که به لطف کیت کاهش مصرف سوخت و ضریب دنده بهبود یافته، ۹ درصد بنزین کمتری نسبت به مدل های دیگر مصرف می کند.

یکی از مزیت های هیوندای اکسنت مصرف سوخت پایین آن است که در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۴ لیتر بنزین می سوزاند. سدان کامپکت کره‌ای دارای حالت رانندگی Eco است که می‌تواند ضریب دنده و حساسیت پدال گاز را با لمس یک دکمه تنظیم کند. دکمه ECO فقط در مدل‌های وارداتی موجود است و در نسخه‌های مونتاژی وجود ندارد.

با این مشخصات، انتظار عملکرد عالی و شتاب هیجان انگیز را نداشته باشید. با این حال، اگر به دنبال یک سدان خانوادگی جمع و جور با سواری نرم و راحت هستید، می توانید هیوندای اکسنت را انتخاب کنید.

امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای اکسنت پاسخگوی نیاز مصرف کننده و قیمت بازار بوده و تقریبا قابل قبول است. گزینه های مونتاژ شده و وارداتی تفاوتی با هم ندارند، فقط نسخه های آبی وارداتی دارای “تودوزی چرمی” و “آینه الکتروکرومیک” هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا