ترندهای روز

هیچ خبری از «آی نور» ۳ساله نیست

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مهر: رئیس جمعیت الیگودرهای هلال احمر گفت: هنوز از «آی نور» دختر سه ساله الیگودرزی که از پنجشنبه هفته گذشته مفقود شده است خبری نیست.

غلامرضا لونی با اشاره به مفقود شدن آی نور دختر سه ساله اهل روستای «ده سفید» شهرستان الیگودرز در پنجشنبه گذشته گفت: پس از اطلاع از این موضوع، تیم های جستجو و نجات هلال احمر برای جستجو در محل حاضر شدند. این دختر منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز موفق به یافتن این دختر در منطقه نشده ایم و خبری از وی نیست، گفت: با استفاده از ظرفیت تیم های تخصصی امداد و نجات و همچنین تیم آماده سازی و نگهداری و سگ های جاسوسی اقدام به شناسایی این دختر کردند. در چند روز گذشته منطقه را زیر نظر داشتند. ما هستیم

از آی نور 3 ساله خبری نیست

رئیس جمعیت الهلال احمر الیگودرز با تاکید بر اینکه یک بار که ۱۰۰ درصد منطقه را برای یافتن این دختر سه ساله جست و جو کردیم، برای دومین بار در حال جستجوی منطقه هستیم، افزود: در عملیات جستجو، ما همه احتمالات را در نظر می گیریم.”

لونی در پاسخ به این سوال که بعد از چهار روز احتمال زنده بودن این دختر سه ساله وجود دارد؟ گفت: توکل به خدا، تمام تلاش خود را برای یافتن این دختر کوچک به کار گرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا