ورزشی

هیچ خصومت شخصی با نکونام ندارم

واریا غفوری در حاشیه مراسم افتتاحیه این دوره گفت: امروز اولین روز از دوره مربیگری است. امیدوارم بتوانیم از تجربیات اساتید و دانش آنها استفاده کنیم و این دوره را به خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

وی درباره شرایطش و اینکه چقدر به حضور در چرخه مربیگری امیدوار است، گفت: دنیای مربیگری با دنیای بازی بسیار متفاوت است. به سهم خودم می توانم به فوتبال کمک کنم.

غفوری درباره شرایط استقلال و ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: به عنوان یک استقلالی تمام دغدغه من استقلال است و دوست دارم همیشه پرچم این تیم بالا باشد. من با تمام وجودم برای این تیم بازی کردم و قلبم همیشه با این تیم بوده است. الان که در این چرخه نیستم مثل هواداران ناراحت می شویم و می خواهیم تیممان قهرمان شود و استقلال با شخصیت داشته باشد. استقلالی که به آن افتخار می کنیم. هرچه درباره این تیم گفتم دیدگاه من بود. من معتقدم که نظر همه محترم است. یک توصیه هم برای هلدینگ داشتم. امیدوارم اتفاقات پایانی نتیجه ای باشد که استقلال به پیشرفت خود ادامه دهد تا بتوانیم به آن ببالیم و به آن افتخار کنیم تا هواداران لحظات و خاطرات خوبی را تجربه کنند. ملاک فقط قهرمانی نیست، آنچه برای تیم ما مهم است شخصیت تیمی است که همه هواداران در این ۸۰ سال به آن افتخار کرده اند. امیدوارم این تیم همچنان موفق باشد و مایه مباهات هواداران استقلال باشد.

وی درباره مشکلاتش با جواد نکونام گفت: اگر می خواستم شخصا صحبت کنم کاملا متفاوت صحبت می کردم. بحث من اصلا شخصی نبود. اگر روزی لازم باشد شخصا صحبت کنم، توضیح خواهم داد. من به عنوان یک عاشق استقلال نظراتم را بیان کردم و امیدوارم تاثیر و خروجی خوبی برای این تیم بزرگ داشته باشد. من قویاً وجود هرگونه خصومت شخصی را تکذیب می کنم. ما حق نداریم دشمنی شخصی خود را با تیم بزرگی مثل استقلال بیاوریم. هیچ بازیکن و مربی حق سهمی ندارد چون این تیم برای مردم است، میلیون ها عاشق دارد و دشمنی شخصی با این تیم دور از انصاف است. هرکسی که می تواند باید به این تیم کمک کند و هرکس نمی تواند، بالاخره زمان می گذرد، آدم ها، اتفاقات و رسانه ها می گذرد و همه چیز ثبت و مشخص می شود، همه با چه نیتی صحبت کردند یا چه کردند.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین جواد نکونام و فرهاد مجیدی دیده است، خاطرنشان کرد: دوست ندارم امروز در مورد اختلافات صحبت کنم، فرهاد مجیدی برای من فرد بسیار محترمی است. گرفت و سرش بالاست. نه تنها من، بلکه وظیفه همه فوتبالدوستان این است که در مورد او با احترام صحبت کنند. فرهاد مجیدی جایگاه خود را در بین هواداران استقلال دارد. من دوست ندارم مقایسه کنم و امیدوارم در نهایت استقلال به این نتیجه برسد که مدیران و کسانی که امروز برای این تیم تصمیم می گیرند به این نتیجه برسند که این تیم رشد و پیشرفت خواهد کرد و در پایان قادر به بردن جام خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او را در فصل آینده روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتری خواهیم دید، افزود: این تصمیم من نیست و باید از مدیران باشگاه ها بپرسید. ما آمده ایم مربیگری خود را انجام دهیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

غفوری در پایان افزود: در طول هفته از استقلال حمایت کردم و فکر می کردم استقلال بعد از نتیجه تساوی نیاز به حمایت همه جانبه دارد و وظیفه خودم دانستم که حمایت خود را از استقلال اعلام کنم و انرژی مثبتی برای من است. بازیکنان را بدهم و یک هوشیاری و هیجان را به هواداران منتقل کنم، به همین دلیل در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردم، اما متاسفانه مشکلاتی پیش آمد و نتوانستم مانند بقیه دوستانم در جایگاه حاضر شوم امیدوارم این مشکلات حل شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا