ورزشی

هیچ فردی حق اظهارنظر درباره نکونام را ندارد

احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با اصحاب رسانه این باشگاه گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال حامی تمام عیار سرمربی این تیم آقای جواد نکونام است و هیچ مقامی ندارد. در باشگاه حق اظهار نظر در مورد سرمربی تیم را دارد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر برخی افراد در خصوص سرمربی استقلال، تصریح کرد: قطعا این رفتار مورد قبول هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و در این زمینه مدیرعامل محترم باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم لیگ برتر خطاب به هواداران استقلال ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای تیم فوتبال استقلال گفت: امید است هواداران استقلال در این زمان باهوش و باهوش خواهند بود.” حسن باید با پرهیز از حواشی کاذب، با همدلی و اتحاد به دنبال کسب یک موفقیت بزرگ باشد تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگی است.

لازم به ذکر است، با اعلام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، تمامی معاونان، مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا بعد از دربی پایتخت از مصاحبه و اظهار نظر با رسانه ها محروم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا