اخبار اقتصاد ایران

هیچ فیدر با خاموشی ماندگار در استان نداریم

محمد تقی مهدی زاده مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان در بازدید از فعالیت تیم های عملیاتی در شهرستان سنگر ضمن تاکید بر رفع کامل اکثر خاموشی های استان، آخرین وضعیت شبکه های توزیع برق پس از بارش برف را ارائه کرد.

ایران تحلیل، محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل توزیع برق گیلان در بازدید از فعالیت اکیپ های عملیاتی در شهرستان سنگر ضمن تاکید بر رفع کامل اکثر خاموشی های استان، آخرین وضعیت خاموشی های استان را ارائه کرد. شبکه های توزیع برق پس از بارش برف

وی خاطرنشان کرد: با وجود بارش مستمر برف و بسته شدن بسیاری از راه های فرعی استان، با تلاش ۲۲۸ تیم عملیاتی فیدرهای اصلی و مشترک با خاموشی به طور کامل برق رسانی شده است.
مهدی زاده افزود: در حال حاضر قطعی های موردی و قطعات کوچک و منطقه ای چندین فیدر در شهرستان های سنگر، ​​سیاهکل، شفت و رشت وجود دارد و با باز شدن راه ها و معابر، همکاران ما همچنان مشغول خدمات رسانی برای رفع هستند. مشکلات.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: خوشبختانه خاموشی عمده ای در استان وجود نداشت و تا شب گذشته اکثر مشکلات به طور کامل برطرف شد.
وی ضمن تشکر از صبوری مردم گفت: وظیفه توزیع برق گیلان تامین برق پایدار است و از هم استانی های عزیز بابت مشکلات و خاموشی ها در برخی مناطق عذرخواهی می کنیم.
محمدتقی مهدی زاده تاکید کرد: با بازگشایی راه ها تا پایان امروز تمام نقاط دارای خاموشی باقی مانده برق دار می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا