فناوری

واتس‌اپ شبیه اینستاگرام می‌شود؛ قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

برخی از کاربران بتا واتس اپ در آخرین آپدیت این برنامه با رابط کاربری جدیدی مواجه شده اند که در آن قسمت وضعیت کانال ها بسیار شبیه به اینستاگرام شده است. انتظار می رود در هفته های آینده کاربران بیشتری بتوانند به این رابط کاربری جدید دسترسی داشته باشند.

در این آپدیت محتوای به روز شده کانال در قسمت Status نمایش داده می شود. در نتیجه کاربران می توانند محتوای به روز شده کانال ها را سریعتر بررسی و مشاهده کنند. این ویژگی جدید بسیار شبیه به اشتراک گذاری پست در استوری های اینستاگرام است.

به نظر می رسد واتس اپ یک رابط کاربری جدید را در به روز رسانی بتا خود برای کاربران اندروید (نسخه ۲.۲۴.۲.۶) عرضه کرده است. همانطور که گفته شد، این رابط کاربری تنها برای تعداد محدودی از کاربران بتا واتس اپ در دسترس است و این شرکت در تلاش است تا این رابط کاربری را بیشتر ارزیابی و بررسی کند.

واتس اپ با رابط کاربری جدید وضعیت ها ظاهراً شباهت زیادی به اینستاگرام دارد

همانطور که گفته شد، برخی از کاربرانی که نسخه بتای جدید واتس اپ را برای اندروید دریافت کرده اند، رابط کاربری جدیدی را مشاهده خواهند کرد که نحوه مشاهده پست های کانال را بهبود می بخشد. به طور خاص، واتس اپ یک طرح بندی اختصاصی برای پست های کانال ایجاد کرده است که امکان نمایش پست ها در بخش Status را فراهم می کند.

کاربران نسخه بتا ممکن است با دریافت آخرین نسخه به این رابط جدید دسترسی پیدا کنند. با این حال، این ویژگی در حال حاضر تنها برای تعداد محدودی از کاربران بتا در دسترس است. اما انتظار می رود در هفته های آینده کاربران بیشتری بتوانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. با کمک این قابلیت کاربران می توانند به سرعت پست های کانال های مرتبط را مشاهده کنند.

کارشناسان واتس اپ در وب سایت WABetaInfo می گویند که این رابط کاربری جدید و به روز شده در واقع طراحی بصری جدیدی را ارائه می دهد که تعامل و دسترسی کاربران به پست های کانال را آسان تر می کند. این کارشناسان همچنین خاطرنشان می کنند که این رابط کاربری جدید با روندهای طراحی اخیر هماهنگ است و بسیار شبیه به اشتراک گذاری پست ها به عنوان استوری در اینستاگرام است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا