اخبار اقتصاد ایران

واحدهای صنعتی و معدنی نمونه گیلان انتخاب می‌شوند

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از انتخاب واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان خبر داد و گفت: صنایع و معادن استان تا ۲۶ اردیبهشت این امکان را دارند که در فرآیند انتخاب واحدهای نمونه شرکت کنند.

ایران تحلیل تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان گفت: اسامی واحدهای صنعتی و معدنی استان که امتیاز لازم را کسب کنند برای انتخاب واحدهای نمونه ملی به وزارت صمت ارسال می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله یک یا چند واحد نمونه ملی از استان گیلان انتخاب می شود افزود: واحدهای صنعتی و معدنی استان می توانند فرم های مربوطه را از طریق پورتال اداره کل گیلان و یا از طریق معاونت صنایع و معادن استان دریافت کنند. این اداره کل و در فرآیند گزینش نمونه واحدهای صنعتی و معدنی شرکت می کنند.

مدیر کل صمت استان گیلان تصریح کرد: ارزیابی و بررسی های اولیه برای معرفی برگزیدگان این مسابقات کشوری ابتدا در کارگروه های استانی انجام می شود و سپس برترین های هر استان به کارگروه مرکزی در وزارت معرفی می شوند. صمت و برترین ها در این کارگروه و در روز ملی صنعت و معدن انتخاب می شوند. از آنها قدردانی می شود.

تیمور پورحیدری همچنین تصریح کرد: تولید در هر کشوری زمینه ساز توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی شهروندان است و تکریم واحدهای صنعتی و معدنی می تواند انگیزه فعالان این عرصه را افزایش دهد و گامی اساسی در راستای رونق تولید است که یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب مسئولان باید برکنار شوند.

لازم به ذکر است یک هزار و ۸۳۰ واحد صنعتی فعال در استان مشغول به کار هستند و همچنین ۵۱ معدن فعال در استان وجود دارد. طی مراسمی باشکوه از بیش از ۲۰ واحد صنعتی و معدنی با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا