ترندهای روز

وارداتی تازه‌نفسِ زیر یک میلیارد تومان در بازار

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

جدیدترین سدان BY دی با نام Qin L DM-i به تازگی معرفی شده و به نمایندگی های این خودروساز رسیده است. چندی پیش خبر دریافت مجوز واردات نسخه قبلی این خودرو توسط بهمن موتور آزاد شد.

قبل از فروش خودروهای سدان دی Qin L DM-i قرار است در ۲۹ می شروع به کار کند، این خودرو به نمایندگی های چینی رسید. این مدل یک خودروی پلاگین هیبریدی سایز متوسط ​​با قیمت تخمینی ۱۶۶۰۰ دلار معادل ۹۶۰ میلیون تومان است. برد الکتریکی آن به ۹۰ کیلومتر می رسد (بر اساس چرخه CLTC).

Keen مجموعه ای از سدان های برند BYD است که به نام اولین سلسله امپراتوری چین نام گذاری شده است. این سری در حال حاضر شامل مدل‌های Qin Plus EV و Qin Plus DM-i (خودروی وارداتی) می‌شود بهمن موتور). در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، مجموع فروش این مدل به ۱۰۷۴۸۹ دستگاه رسید و Qin Plus را به پرفروش ترین خودرو در چین تبدیل کرد.

واردات تازه زیر یک میلیارد تومان در بازار

Kane L DM-i از زبان طراحی متمایز BYD استفاده می کند. قسمت جلویی دارای چراغ های LED باریک و یک جلوپنجره بزرگ است که به دهان اژدها اشاره می کند.

واردات تازه زیر یک میلیارد تومان در بازار

در داخل، یک فرمان سه پره با یک صفحه نمایش LCD کوچک در پشت آن وجود دارد. Qin L DM-i همچنین دارای صفحه نمایش قابل چرخش است. کنسول وسط آن از مجموعه ای از دکمه های فیزیکی و یک شیفتر دنده کوچک به نام «BYD Heart» استفاده می کند.

واردات تازه زیر یک میلیارد تومان در بازار

ابعاد دقیق این سدان ۴۸۳۰/۱۹۰۰/۱۴۹۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلی متر است. موتور Bayway دی Qin L DM-i از نسل پنجم سیستم هیبریدی پلاگین DM-i BY دی استفاده می کند. این موتور از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۹۹ اسب بخار به همراه موتور الکتریکی ۲۱۵ اسب بخار تشکیل شده است. این سدان دارای دو گزینه باتری LFP است که توسط شرکت تابعه BYD FinDreams عرضه می شود. پکیج سطح پایه آن دارای ظرفیت ۱۰.۰۸ کیلووات ساعت است که برای برد الکتریکی ۶۰ کیلومتر (بر اساس چرخه CLTC) خوب است. نوع دوم ظرفیت ۱۵.۸۷ کیلووات ساعت (محدوده ۹۰ کیلومتر بر اساس چرخه CLTC) را ارائه می دهد.

واردات تازه زیر یک میلیارد تومان در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا