اخبار اقتصاد ایران

واریز بسته معیشتی 1/000/000 میلیونی پزشکیان برای همه اقشار از امشب

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز: بیش از ۵۰۰ بسته معیشتیدر استان سمنان بین خانواده های زندانیان نیازمند استان توزیع شد.

غلامعلی محمدی گفت: سیاست کاهش جمعیت کیفری در زندان های کشور موضوعی است که مسئولان قضایی همواره بر آن تاکید دارند. ارزش ریالی هر بسته بسته معیشتی یک میلیون تومان است که با کمک خیرین و انجمن حمایت از خانواده زندانیان در بین خانواده های زندانیان نیازمند استان سمنان در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان شد.

حضور در کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی زندان گرمسار، دیدار با کارکنان از دیگر برنامه های محمدی در این بازدید بود.

به همت خیرین و انجمن های حمایتی در شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۱۰ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی، بسته های معیشتی، توزیع لوازم التحریر در سطح استان سمنان به گروه هدف کمک شده است. .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گنبدکاووس گفت: ۳ هزار و ۱۳ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که امسال برای همه آنها بسته های لوازم التحریر توزیع شد.

عباسعلی قربانی در مراسم توزیع بسته لوازم التحریر و بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی در مرکز استان کمیته امداد گنبدکاووس گفت: ۱۴ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۲۶ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد گنبدکاووس هستند. که ۳۱۳ نفر دانشجو هستند. می دهند

وی تصریح کرد: هر ساله به تعدادی از این دانش آموزان بسته لوازم التحریر و کمک آموزشی اهدا می شد اما امسال با همکاری و مشارکت ۵۰ هزار تومانی خیرین و ۳۵۰ هزار تومانی کمیته امداد گلستان توانستیم ۳ عدد را تهیه کنیم. هزار ۱۳ بسته لوازم التحریر و بین آنها توزیع کنید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گنبدکاووس گفت: محمد شهرکی نیکوکار گنبدی ۲۰۰ یتیم و نیکوکار تحت حمایت دارد و پدر معنوی آنان است. به هر کدام دو میلیون تومان معیشت اهدا شد.

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: تهیه لوازم التحریر و بسته های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان کار کمی نیست و ثواب چنین کاری قابل شمارش و بیان نیست.

حجت الاسلام محمود ترابی اظهار داشت: فعالیت خیریه نیکوکاران گنبدی در سطح کشور و استان زبانزد است و هر ساله در آغاز سال تحصیلی، نیکوکار گنبدی بیش از ۸ هزار بسته لوازم التحریر و بسته معیشتی را به مردم توزیع می کند. کمک به نیازمندان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی از توزیع ۷ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه در سه حوزه در زمینه اشتغال زایی فعالیت می کنیم، ادامه داد: پروژه های خرد و مشاغل خانگی تحت عنوان طرح های جامعه محور، شرکت های کوچک تحت عنوان کارگاه محور و کارخانه ها تحت عنوان حمایت می شوند. سازمانی

سهندی افزود: امسال ۴ هزار طرح کارگاهی با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در حال اجراست. همچنین ۱۸ پروژه کارگاه محور و ۴ پروژه بنگاه محور با توجه به حجم بالای تسهیلات در دست بررسی است که امیدواریم به زودترین نتایج ممکن منجر شود. نتیجه گیری شود

وی با بیان اینکه مهمترین ظرفیت استان کشاورزی است به همین دلیل بیشترین شغلی که ایجاد می شود در این حوزه است اما در سایر حوزه ها در نتیجه اجرای این طرح ها شغل ایجاد شده است، ادامه داد: پس از پرداخت تسهیلات برای پیشبرد اهداف، با عنوان مجری و تسهیل کننده شغلی در کنار کارآفرینان بوده و به اجرای هر چه بهتر پروژه ها کمک می کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی ارائه خدمات عمرانی و زیربنایی از جمله احداث مسجد، مدرسه، پل و جاده و همچنین خدمات رسانی به مردم در حوادث طبیعی از جمله سیل را برشمرد. و زلزله و بیان کرد: در زمینه جمعیت و فرزندآوری نیز فعال هستیم و طرح های حمایتی از خانواده های چند قلو را با عنوان لبخند مادر اجرا می کنیم و در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نیز حضور فعال و چشمگیری داشتیم.

وی به راه اندازی آموزشگاه های تولیدی در استان با مشارکت دانش آموزان در روستاهای سلماس و انزل و پر ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه خیاطی، مبل سازی و تولید چرم به این شکل راه اندازی شده و دانش آموزان همین آموزشگاه هستند. در شیفت بعدازظهر آنها مشغول کار هستند. تلاش می کنیم امسال تعداد این مدارس را افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا