اخبار بورس

واریز سود ۸ نماد | این ۸ نماد کدامند و چقدر سود به ازای هر سهم واریز شد؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاماطلاعاتی از جزئیات ثبت مطالبات جاری و سالانه سهامداران در هفته چهارم منتشر شد بهمن این ماه نشان می دهد که چهار صادرکننده سالانه سود سهام و چهار صادرکننده فعلی سود سهام در این مدت به سهامداران خود پرداخت کرده اند.

سپرده سود سالانه ۴ شرکت

بر اساس این گزارش در این مدت ۴ شرکت تاسیس شدسرمایه گذاری آتالا البرز سوژمیران کاشی صدف سرم استقلال آباده شرکت سهامی صنعتی مینوسود سالانه ۱۱۸۳۳ نفر از سهامداران شامل ۳۶ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز شده است.

پشتیبانی مالی: ۱۰۰۰ ریال

شکاف: ۲۸۰۰ ریال

آستین: ۱۹۳ ریال

خشم: ۱۲۵۶ ریال

پرداخت سود جاری ۳۴۱ میلیارد تومان

همچنین تا پایان هفته چهارم بهمن این ماه ۴ ناشرقند ارومیه، صنایع پتروشیمی تخت جمشید، لبنیات کالبر، سیمان سفید شیرق۳۰ هزار و ۷۱۱ سهامدار سود جاری را که شامل ۳۴۱ میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان است از صمت و از طریق سامانه سجام واریز کرده اند.

قروم: ۳۰۰۰ ریال

لبخند: ۴۵۰ ریال

گالبر: ۱۴۰ ریال

شرق: ۱۸۸۰ ریال

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از “سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات” در این سامانه تنها یک بار و برای همیشه ثبت می شوند. همه داده های خود را در این سیستم وارد می کنند. آنها را ثبت می کنید و پس از احراز هویت شخصی، می توانید خدمات را بر اساس داده های تأیید شده دریافت کنید.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی افراد ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی ملزم به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا