اخبار اقتصاد ایران

واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت تعدیل متناسب و معیشت ماهها بازنشستگان فروردین تا خرداد ماه خبر داد.

ایران تحلیل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت تناسب و معیشت ماه ها بازنشستگان فروردین تا خرداد ماه خبر داد.

میرهاشیم موسوی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم مردم و رئیس جمهور شهید در خصوص ارتقای معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران گفت: یکی از دغدغه های اصلی و مهم دولت سیزدهم مردم و شخص رئیس جمهور شهیدمان حضرت آیت الله العظمی است. رئیسی قرار بود به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری بگیران توجه کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در ادامه این نگاه دولت محترم بر اساس مصوبه هفته گذشته طبق قانون بودجه; به همه صندوق های بازنشستگی اعلام کرد سه میلیون تومان بابت تناسب فروردین تا خرداد در قالب علی الحساب جهت مناسب سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ سپرده ما نیز اعلام کرده بودیم که به محض تامین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می شود، تلاش می کنیم. این مبلغ را علی الحساب پرداخت کنید. به فضل خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تامین شده و تا ساعاتی دیگر مبلغ سه میلیون تومان خواهد شد. به کلیه مستمری بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تامین اجتماعی واریز گردد.

وی افزود: پس از این در تعامل با بازنشستگان و نمایندگان کانون های بازنشستگی ضوابط و شرایطی را که طبق قانون باید اعمال و اجرا کنیم را جمع بندی می کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی افزود: این سپرده برای تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک امروز به طور کامل به حساب تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا