اخبار اقتصاد ایران

واریز هزار میلیارد به حساب فرهنگیان بازنشسته | بانک سرمایه در خدمت فرهنگیان

محسن احمدی مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان از واریز ۱۰ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال از سهام و سود این شرکت به حساب اعضای بازنشسته صندوق از ابتدای سال جاری تا پایان سال جاری. مرداد ماه خبر داد.

افق میهن، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ابتدای سال جاری تا پایان ۱۰ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال از سهام و سود این شرکت را به حساب اعضای بازنشسته صندوق واریز کرده است. مرداد ماه خبر داد.

محسن احمدی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال از این مبلغ به عنوان سهم این شرکت در حساب فرهنگیان بازنشسته صندوق است. فروردین تا آخر مرداد ۱۴۰۳ واریز شده است.

وی افزود: با توجه به تعهدات و برنامه ای که به فرهنگیان عزیز وعده داده شده بود، صندوق در اسرع وقت و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، سهم بازنشستگان و ۱۲ هزار و ۵۲۳ فرهنگی بازنشسته تا مرداد ماه سال جاری مشمول این پرداخت شده است.» .

مستمری بگیران نیز از مزایای سال مالی ۱۴۰۳ برخوردار خواهند شد

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان همچنین بیان کرد: فرهنگیان بازنشسته علاوه بر دریافت سهم الشرکه مشمول دریافت سود سال مالی منتهی به ۳۱ می شوند. شهریور ۱۴۰۳ و این مبالغ طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی صندوق به حساب آنها واریز می شود.

واریز بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سود سال مالی ۱۴۰۲

احمدی تصریح کرد: تیر در این ماه بیش از ۷ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال سود مصوب متعلق به بازنشستگان سال قبل به صورت نقدی به حساب بیش از ۱۲۵ هزار نفر از این عزیزان واریز شد.

سپرده ۳۱ هزار میلیارد ریالی ۷۶ هزار نفر در سال ۱۴۰۲

وی یادآور شد: سال گذشته در مجموع ۷۶ هزار و ۴۵۹ فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در کمترین زمان و قبل از برقراری مستمری بازنشستگی که شامل فرهنگیان بازنشسته، بازخرید مرگ و کناره گیری آنها عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بودند و در مجموع ۳۱ هزار میلیارد ریال معادل ۳۱۰۰ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.

بانک سرمایه در خدمت فرهنگیان است

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان با بیان اینکه بانک سرمایه آماده ارائه خدمات و تسهیلات به دانشجویان فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: اعضای صندوق برای اطلاع از واریز سهام شرکت به صورت حضوری یا اینترنتی موجودی حساب خود را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا