اخبار اقتصاد ایران

واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۲ / یارانه نقدی این افراد کاهش پیدا کرد :: ایران تحلیل

یارانه معیشتی مرحله ۱۵۵ مربوط به دی در ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه به حساب کلیه سرپرستان خانوارهای مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

به گزارش ایران تحلیل، اگر سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم باشند به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و اگر جزو دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان به آنها واریز می شود. حساب.

پیگیری عدم پرداخت معیشت

۱- سرپرست خانوار به شعبه بانک معرفی شده در بهزیستی مراجعه و ضمن اطمینان از عدم توقیف حساب بانکی، پرینت واریز ماهانه حساب یارانه خود را از بانک درخواست و پیگیری می کند.

۲- در صورت عدم خرید کالا از طریق کالای الکترونیکی و همچنین عدم دریافت وام کرونا یا وام اربعین و در نهایت اطمینان از عدم پرداخت یارانه (در مواردی غیر از موارد مستثنی شده از خانوارهای پردرآمد) به سامانه های معرفی شده توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها مراجعه کنید. سامانه جدید رفاهی مرتبط با سازمان هدفمندسازی یارانه ها در حال بروزرسانی و ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری است که به محض آماده شدن از طریق رسانه های گروهی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

اعتراض به قطع یارانه

اعتراض متقاضی به قطع یارانه سامانه های معرفی شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله؛ به hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ وزارت مربوطه تماس بگیرید.

یارانه نقدی این افراد کاهش یافت

در صورتی که سرپرستان خانوار از فاکتور الکترونیکی استفاده نکرده باشند، می توان کل مبلغ یارانه را برای آنها برداشت کرد و در صورت استفاده، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب واریز می شود. حساب سرپرست خانوار در صورتی که سرپرستان خانوار قبلا از تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی کرونای دوم استفاده کرده باشند، مابقی اقساط این تسهیلات از مبلغ واریز شده به حساب آنها کسر می شود. گفتند اقساط این تسهیلات به تناسب خانوار از حسابشان کسر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا