اخبار اقتصاد ایران

واریز 3 وام 30 تا 200 میلیونی به همه یارانه بگیران کلید خورد

خبرنگار شکیبا باخالزاده: وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم برای تامین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از وام های خوب و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. صاحبان مشاغل، زوج های جوان، کارآفرینان، جویندگان مسکن و به طور خلاصه هر کسی که می خواهد در حرفه، زندگی و تحصیلات خود تغییر ایجاد کند. می تواند از وام بانک به عنوان کمک بهره مند شود

وام مسکن مهر تا ۳۰۰ میلیون تومان

وام فوری (محدود ۳۰۰ میلیون تومان)

*بدون کسر از حقوق*

*براساس مدارک استخدامی*

*بدون نیاز به سپرده*

* ظرف ۱۵ روز

* حتی به شکل صلیب

*بدون نیاز به چک

*فقط با سفته*

بازپرداخت ۲۴ ماهه

{۱۵۰ میلیون وام بانک قرض الحسنه مهریران} وثیقه

وام ۶۰ میلیونی بدون مدرک شغلی با یک چک

با بازپرداخت ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه

پرداخت وام های ۳۰ تا ۲۰۰ میلیونی برای همه

در طرح صبا، بانک کارآفرین برای تعمیر و نوسازی اموال، خرید کالاها و خدمات مصرفی بادوام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه می کند.

به گزارش کماپپرس، این طرح ویژه اشخاص حقیقی است و پرسنل شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد با بانک کارآفرین نیز می توانند از این طرح وام در قالب شرایط ویژه استفاده کنند. تسهیلات خرید کالا به مبالغ ۳۰، ۷۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می شود. مدت بازپرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه و تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی ۴۸ ماهه است. این بازه زمانی برای وام های ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی ۶۰ ماه تعیین شده است.

تسهیلات طرح مذکور در قالب قرارداد مرابحه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای اعطای این وام، حساب شخص اعتبارسنجی شده و سابقه مالی وی بررسی می شود. متقاضی باید مدارک و ضمانت نامه های مورد قبول بانک را ارائه دهد تا واجد شرایط دریافت وام باشد./کاماپرس

وام ۵۰ میلیونی رئیسی با سود ۴ درصد

نایب رئیس امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۴ درصد در سال است که به این متقاضیان با یک درصد اعطا می شود. مدت بازپرداخت تا ۵ سال

غلامرضا دوستی در جلسه هم اندیشی ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج اظهار داشت: در راستای رفع بخشی از مشکلات بیماران بی بضاعت با شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه های درمان. و همچنین رسالت و ماموریت های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی از بیماران، با پیگیری های انجام شده توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این نیازمندان پرداخت می شود. بیماران.

بر اساس اعلام روابط عمومی هلال احمر استان قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این جلسه با هدف همفکری در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران می باشد. بیماران فقیر و واجد شرایط به طور ویژه سازماندهی شد تا بیماران نیازمند بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب هلال احمر استان ها ارائه کنند، افزود: میزان این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۴ درصد در سال است. . به این متقاضیان با بازپرداخت حداکثر ۵ سال تعلق می گیرد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند فاکتور دارو را ممهور به مهر داشته باشند. مهر قبض داروخانه یا بیمارستان را بر اساس هزینه های درمانی مورد نیاز پرداخت شده توسط متقاضی به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه دهید.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط متقاضیان، مراحل مساعدت و برنامه ریزی در کمیته وام مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عامل معرفی می شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، نجاتگران و جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده های محترم آنان که نیازمند پزشکی و درمانی هستند. هزینه ها در اولویت این طرح است.

پرداخت ۱۳۰ میلیون وام به یارانه بگیران

قرار بود خانواده های دارای فرزند وام مسکن جداگانه دریافت کنند. مبلغ وام بسته به تعداد فرزندان خانواده بین ۷۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان است. اما شرایط پرداخت وام مسکن برای بچه دار شدن چیست؟

به گزارش تجارت نیوز، روز گذشته بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام مسکن قانون جوانان جمعیت را ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه:

الف) خانوارهایی که پس از سال ۱۳۹۹ صاحب دو فرزند شده یا خواهند شد، ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ صاحب فرزند شده یا خواهند شد، ۱۱۰ میلیون تومان

ج) خانوارهای دو نفره (زن و شوهر) ۷۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت می کنند.

این وام در قالب قانون جوانان جمعیت پرداخت می شود و جدا از وام رهنی است که هر شخصی می تواند دریافت کند.

شرایط دریافت وام مسکن برای فرزندان

وام های فرزندآوری توسط شش بانک مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک پرداخت می شود. مدت بازپرداخت این وام حداکثر ۱۰ سال می باشد. از نظر پرداخت وام، سود و کارمزد سالانه وام ذکر نشده است، اما سایر وام هایی که قرار است در قالب قانون جوانان جمعیت پرداخت شود، به صورت وام قرض الحسنه است. انتظار می رود که این وام نیز قرض الحسنه باشد.

اما شرایط گرفتن وام چیست؟ اخذ این وام بر اساس میزان اعتبار متقاضیان بوده و در صورت تایید اعتبار فرد، برای تضمین وام به سفته و ضامن معتبر نیاز است.

همچنین یکی از شرایط مهم برای پرداخت این وام این است که متقاضی مسکن نداشته باشد و از هیچ یک از تسهیلات بانک مسکن استفاده نکرده باشد.

اما آیا این وام فقط برای خرید مسکن است یا سپرده؟ همانطور که ایسنا اعلام کرده است، وام فرزندآوری می تواند برای خرید، ساخت خانه و یا به صورت ودیعه استفاده شود و این بستگی به تقاضای خانواده دارد.

اما نکته قابل توجه این است که اگرچه ماجرای پرداخت وام فرزندآوری از سال گذشته در قالب ها و عناوین مختلفی مطرح شده است، اما بسیاری از متقاضیان می گویند هنوز موفق به دریافت هیچ یک از این نوع وام ها نشده اند.

از سوی دیگر، تمامی خانواده های دارای فرزند مشمول دریافت انواع وام جوانان نیستند و این تسهیلات تنها به خانواده هایی تعلق می گیرد که نرخ زاد و ولد در شهر محل زندگی فرزند و پدرشان کمتر از ۲.۵ باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا