ترندهای روز

واقعیت ماجرای ازدواج پارسا پیروزفر با هانده ارچل بازیگر ترک تبار چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پس از اکران فیلم مست عشق در ایران و ترکیه، شایعاتی مبنی بر ازدواج هانده ارچل، مدل و بازیگر ترکیه ای با پارسا پیروزفر، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون به گوش رسید که با واکنش های زیادی در فضای مجازی، برخی کاربران همراه شد. از این دو، این هنرمند را لایق یکدیگر دانستند و برخی دیگر از رابطه پارسا با بازیگر ترکیه ای ابراز ناراحتی کردند تا اینکه عکسی از کیمیا خاتون مست از عشق به همه شایعات پایان داد. عکسی که در مراسمی هانده ارچل را در کنار نامزدش نشان می داد و این عکس به نوعی وضعیت عشقی هانده ارچل را روشن کرد.

اختضان نیوز در همین رابطه نوشت: چندی پیش خبر خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس اخبار منتشر شده، همبازی شدن هانده ارچل و پارسا پیروزفر این بازیگر را به ستاره سینمای ایران علاقه مند کرد.

ماجرای ازدواج هانده ارچل و پارسا پیروزفر واقعی بود؟

پس از انتشار این خبر شایعات زیادی در فضای مجازی از جمله ازدواج این دو هنرمند، رد درخواست بازیگر زن توسط بی ادعاترین بازیگر ایرانی مطرح شد که طبق معمول این بازیگر واکنشی به این موضوع نشان نداد. اخبار، اما هانده ارچل اخیرا در مراسمی با نامزدش حاضر شد و بر شایعه ازدواجش با مولانا مست خط کشید.

هانده ارچل در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۳ در بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. او مادری آلمانی و پدری ترک دارد و یک خواهر به نام غمزه دارد.

هانده ارچل به عنوان مجری و بازیگر در ترکیه فعالیت می کند و در مجموعه تلویزیونی دختران آفتاب، عشق با تو حرف نمی زند، در من بزن، عزیزا، ماست عشق و … بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا