بانک و بیمه

وام خرید بیمه‌نامه هم آمد

به گزارش ایران تحلیل، در سال مهار تورم و رشد تولید، تفاهم نامه ای بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه منعقد شد. مهر ایران برای اجرای برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی دولت سیزدهم مردم امضا شد.

پروفسور هاشمی با اعلام این خبر گفت: امضای تفاهم نامه بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران گام مهمی در جهت توسعه خدمات مالی و بیمه ای مشترک در کشور، فراهم آوردن فرصت گسترش خدمات بیمه ای و اعتبار مناسب برای اقشار کم درآمد و مناطق محروم است و این موضوع می تواند به توسعه فرهنگ بیمه کمک کند.

رئیس کل بیمه مرکزی توسعه فرهنگ اعتبارات خوب در صنعت بیمه را از اهداف این تفاهم نامه دانست و گفت: با اجرای این تفاهم نامه بسته متنوعی از محصولات بیمه ای در اختیار مردم قرار می گیرد که را می توان به راحتی از طریق شبکه به دست آورد. فروش گسترده صنعت بیمه تا ۲۰ میلیون تومان خرید بیمه نامه بدون پرداخت.

وی با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ها نیست، افزود: افرادی که تمایل به استفاده از خدمات بانکی برای خرید خدمات بیمه ای دارند می توانند با کارمزد صفر درصد از این تسهیلات بهره مند شوند.

پروفسور هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از شرکت های بیمه در این زمینه فعالیت داشته اند، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد تمامی شرکت های بیمه در این طرح مشارکت کنند و با اطلاعات جامع مردم را به خرید بیمه نامه تشویق کنند. ” به طوری که افراد با کمک این تسهیلات می توانند بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت و سایر بیمه های اختیاری را به سبد بیمه ای خود اضافه کنند.

علی استاداشمی با اشاره به اینکه این همکاری گامی موثر در راستای ایجاد رشد اقتصادی، توسعه اجتماعی و پیشرفت فناوری در بیمه و بانکداری ایران است، افزود: توسعه محصولات جدید بیمه ای و بانکی مشترک با محوریت فناوری و اجرای طرح های مشترک اجتماعی. برنامه‌های مسئولیت‌پذیری جنبه‌ها با محوریت توسعه خدمات بیمه‌ای برای مناطق محروم و محروم از محورهای اصلی این تفاهم نامه است که اجرا می‌شود.

همچنین شمسی نژاد، مدیرعامل بانک مهر ایران با ابراز خرسندی از حضور در این طرح ملی و گسترش فرهنگ اعتبار خوب در صنعت بیمه گفت: بیمه یکی از ضروریات زندگی امروز است و امیدوارم بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم کشور ارائه دهیم. «اخذ خدمات بیمه ای از طریق اجرای این تفاهم نامه».

گفتنی است مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور اعضای هیات مدیره بانک برگزار شد. مهر ایران و بیمه مرکزی و تعدادی از مدیران عامل شرکت های بیمه در بیمه مرکزی مشغول به کار بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا