بانک و بیمه

وام دهی بانک کشاورزی سرعت گرفت

بر اساس گزارش بازار، عملکرد این بانک تا پایان است مرداد با پرداخت ۷۵ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال به ۵۰ هزار متقاضی تسهیلات قرض الحسنه، در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر مبلغ ۹۲ درصد و از نظر تعداد ۶۱ درصد رشد داشته است.

بر این اساس «نسبت تسهیلات قرض الحسنه پرداختی نسبت به کل تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی» در ۵ ماهه امسال از نظر مبلغ ۱۵ درصد و از نظر تعداد ۳۱ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد و ۱۱ درصد است. دوره مشابه در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است

مبلغ وام ازدواج و تولد

بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان مردادماه ۳۴ هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال وام ازدواج و تولد به ۱۷ هزار و ۳۷۲ متقاضی پرداخت کرد.

به منظور تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانان جمعیت، شعب این بانک در سراسر کشور در سه ماهه نخست امسال ۷ هزار و ۵۶۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال ارائه کردند. همچنین ۹۸۱۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۸ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده اند.

قدمت این نیمکت نیز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ می باشد شهریور در ماه ۱۴۰۳ بیش از ۷۹۶۰ فقره تسهیلات به ارزش ۴۵۰۱۳ میلیارد ریال برای احداث و توسعه تأسیسات کشت گلخانه ای به متقاضیان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا