اخبار اقتصاد ایران

وام صد میلیون تومانی برای خرید محصولات ایران خودرو

متقاضیان محترم جهت دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پس از افتتاح حساب یا اظهار حساب در بانک ایران زمین به عنوان حساب نمایندگی و ارائه مبلغ پیش پرداخت جهت معرفی حساب به شرکت ایران خودرو، با مراجعه به بانک ایران زمین. شعب در سراسر کشور از این تسهیلات بهره مند می شوند.

مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تماس با مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ تماس حاصل نمایند.

همچنین می توانید برای فعال کردن سرویس حساب پروکسی اینجا کلیک کنید.

افتتاح حساب پروکسی تنها با ۱۳۰ میلیون تومان

مشتریان محترم بانک سرمایه می توانند تنها با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان (یعنی ۱۰۰ میلیون تومان کمتر از مبلغ اعلام شده توسط آن شرکت) به نمایندگی از حساب های خود برای ثبت نام محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو، این بانک با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، مشتریان محترم را تنها با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان وکالت حساب خود را قادر می سازد.

لذا مشتریان گرامی می توانند تا روز یکشنبه ۲۸ از این اعتبار استفاده کنند مرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری تا ۲۴ ساعت آن روز با مراجعه به آدرس اینترنتی حساب خود، تنها با رعایت حداقل موجودی حساب، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال معادل ۱۳۰ را نشان می دهند. میلیون تومان.

شایان ذکر است مشتریان محترم می توانند ۴۸ ساعت پس از نمایندگی حساب خود نزد بانک سرمایه از ۲۴ برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کنند. مرداد ۱۴۰۳ تا امروز یک شهریور ۱۴۰۳ به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ikcosales.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا