اخبار اقتصاد ایران

وام فوری ۱۵۰ میلیونی بانک سپه برای وام بگیران در ۸ مردادماه

افرادی که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به تسهیلات دارند می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک سپه وام فوری دریافت کنند. این طرح وام هیچ سود بانکی ندارد. البته برای آن چهار درصد کارمزد در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی های مثبت این طرح عدم نیاز به سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات است.

مهم ترین نکته در مورد این طرح، اختصاص آن به دارندگان معرفی نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) است که به منظور تسهیل در اشتغال ارائه می شود.

برای این طرح وام ۲۰ میلیون تومان به عنوان کف وام، سقف ۱۵۰ میلیون تومان و کارمزد ۴ درصد تعیین شده است. مدت بازپرداخت این وام ۸۴ ماهه است. برای تضمین توانایی بازپرداخت، ارائه ضامن رسمی از وام گیرنده نیز ضروری است.

از دیگر شرایط و ضوابط این پروژه می توان به وجود حداقل ۱۰۰ هزار تومان در حساب قرض الحسنه و ارائه توصیه نامه های مذکور اشاره کرد.

همچنین وام گیرنده نباید سابقه چک برگشتی یا بدهکار به بانک داشته باشد.

وام گیرنده با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات شامل نرخ کارمزد چهار درصد و دوره بازپرداخت اقساط ۸۴ ماهه، ملزم به پرداخت ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان در هر قسط به بانک سپه است. در پایان سررسید، مجموع ارقام پرداختی به ۱۷۲ میلیون خواهد رسید.

همچنین وام گیرنده باید ۱۰۰ هزار تومان بابت کارمزد بایگانی به بانک سپه پرداخت کند.

در واقع باید بگوییم که در ارائه خدمات این بانک هیچ تفاوتی با سایر بانک های قرض الحسنه وجود ندارد و تنها تفاوت این است که بانک قرض الحسنه رسالت بانکی بدون شعبه در کشور است.

نکته مهمی که باید به شما عزیزان بگوییم این است که پیشخوان مجازی امکانات رسالت دارای دو نسخه اصلی (pishkhan.rqbank.ir) و بتا (pwa.rqbank.ir) می باشد که در هر دو نسخه خدمات یکسانی به مشتریان ارائه می شود. . .

البته در نسخه بتا باید احراز هویت ناشناس برای استفاده از امکانات و خدمات آن انجام شود.

برای اینکه مراحل احراز هویت را طی کنید باید با گوشی موبایل خود نسخه بتای پیشخوان را وارد کرده و سپس کد پشت کارت ملی را وارد کنید.

پس از آن نوبت به ارسال سلفی و ضبط ویدیو از خود می رسد تا دسترسی شما به سرویس مورد نظر فعال شود.

از جمله خدمات پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت در هر دو نسخه آن، تغییر سپرده به منظور کسر اقساط یا اصلاح اقساط پرداختی، معرفی انواع وام های این بانک و برآورد تسهیلات را می توان نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا