اخبار اقتصاد ایران

وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک ملت با اقساط 12 تا 36 ماهه

فروشگاه کارت بانک ملت به مشتریان بانک ملت امکان خرید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از فروشگاه های عضو شاپ ملت را می دهد. این وام فوری به صورت کارت اعتباری پرداخت می شود و وام گیرندگان ۶۰ روز فرصت دارند تا با استفاده از این کارت اعتباری کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های دارای قرارداد با بانک ملت خریداری کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند که چک برگشتی یا اقساط معوق نداشته باشند. این وام با ضمانت ضامن رسمی است و برای دریافت این تسهیلات باید با در دست داشتن مدارک هویتی به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید. همچنین کارت فروشگاهی بانک ملت به دو صورت انفرادی و گروهی صادر می شود.

نرخ سود وام فروشگاه کارت ملت بین ۱۵ تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت این وام بین ۱۲ تا ۳۶ ماه است و وام گیرنده می تواند مبلغ وام گرفته شده را به صورت یکجا یا اقساط بازپرداخت کند. همچنین وام گیرنده برای دریافت این وام ملزم به پرداخت درصد اشتراک می باشد.

ضمناً در صورت بازپرداخت تمام یا بخشی از بدهی اقساط در بازه زمانی ۶۰ روزه استفاده از کارت، اصل مبلغ بازپرداخت شده به اعتبار کارت اضافه می شود و مشتری می تواند با استفاده از اعتبار در تاریخ خرید خود را انجام دهد. کارت در زمان باقی مانده تا پایان دوره مذکور. . همچنین در صورتی که مشتری ظرف ۳۰ روز بدهی فاکتور صادر شده را پرداخت کند مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی سود می شود.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر طرح شاپ کارت ملت، جدول زیر را مطالعه کنید:

ردیف نرخ سود، حداقل و حداکثر مدت بازپرداخت (ماهانه)، درصد اشتراک، اوراق قرضه و ضمانت نامه

۱ ۱۵% ۱۲ ۱% فردی

۲ ۱۶% ۱۸

۳ ۱۷% ۲۴

۴ ۱۷.۵% ۳۰

۵ ۱۸% ۳۶

۶ گروه ۱۷% ۳۶ (بازپرداخت تضمینی اقساط توسط شرکت ها و سازمان های بزرگ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا