اخبار اقتصاد ایران

وام فوری 200 میلیونی بانک آینده با اقساط 60 ماهه

با توجه به لزوم داشتن حساب نمایندگی برای ثبت نام در طرح خرید خودرو، بانک آینده بستری را فراهم کرده است تا متقاضیان با نمایندگی حساب بانکی آتی خود و ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه بتوانند وام فوری دریافت کنند. به عنوان ارائه اعتبار اشتغال یا گواهی کسر حقوق. ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه.

جزئیات دریافت وام اضطراری ۲۰۰ میلیونی از بانک آینده

این تسهیلات ویژه حساب های جاری قرض الحسنه بدون دسته چک و حساب های قرض الحسنه پس انداز و همچنین حساب های سرمایه گذاری کوتاه مدت می باشد. متقاضیان این طرح می توانند پس از افتتاح حساب در فیوچر بانک و سپرده گذاری و ایجاد حساب میانگین حداقل ۶ ماهه برای دریافت این وام اقدام کنند.

شرایط اقساط وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالت بانکی آتی

با توجه به سقف وام ۲۰۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در هر قسط به بانک آتی خواهد بود. مجموع اقساط پس از ۶۰ ماه به ۳۳۸ میلیون تومان می رسد. گفتنی است وام گیرنده نیز باید ۱۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبار سنجی به بانک پرداخت کند.

مدت زمان تنفس این تسهیلات حداکثر سه ماه است و حداکثر مدت بازپرداخت آن ۴۸ ماه تعیین شده است. به این ترتیب اگر وام گیرنده پنج میلیارد تومان وام با مدت بازپرداخت ۴۸ ماهه و سود ۲۳ درصد دریافت کند، موظف است ماهانه ۱۶۰ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان به بانک بازپرداخت کند. همچنین وام گیرنده باید تا سررسید وام در مجموع هفت میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان به بانک بازپرداخت کرده باشد. هزینه های اضافی دریافت این وام ۷ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان با احتساب حق الزحمه کارشناس املاک و تشکیل پرونده می باشد.

پس از دریافت تسهیلات، با احتساب حداکثر مبلغ وام ۱۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود پنج درصد و حداکثر ۳۶ ماه برای بازپرداخت اقساط، وام گیرنده ملزم به پرداخت ماهانه ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان خواهد بود. در پایان سررسید، مجموع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می رسد.

همچنین وام گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزار تومان بابت هزینه های اضافی از جمله تشکیل پرونده در بانک و تایید آن نزد بانک ایران زمین است.

بانک شهرکاف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این وام بهره مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۳۶ ماه می باشد.

اکنون با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان سررسید، وام گیرنده باید در مجموع ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

لازم به ذکر است که وام گیرنده برای تشکیل پرونده و سایر هزینه های جانبی نیز باید ۱۰۰ هزار تومان به بانک بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا