اخبار اقتصاد ایران

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک مهر ایران با سود 4 درصد و پرداخت 24 ماهه برای مردم

مشتریان بانک مهر ایران می تواند با ایجاد حساب متوسط ​​و واریز ماهانه مبلغی به حساب قرض الحسنه خود بر اساس میانگین حساب ایجاد شده، این وام قرض الحسنه را در طرح «اعتبار در حساب جاری» دریافت کند. بانک مهر ایران کف این وام قرض الحسنه را ۲۰ میلیون تومان و سقف آن را ۳۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است. ضمناً نرخ سود این وام چهار درصد و مدت بازپرداخت بین ۲۴ تا ۴۸ ماه است.

وام طرح اعتباری در حساب جاری بانکی مهر ایران متعلق به کیست؟

برای دریافت این تسهیلات داشتن حساب قرض الحسنه الزامی است که پس از واریز در آن باید حداقل سه تا ۱۲ ماه از عمر آن گذشته باشد. بدیهی است مبلغ واریز شده در بانک مسدود نخواهد شد. یعنی بانک مهر ایران این امکان را در اختیار وام گیرندگان قرار داده است تا بتوانند از سپرده های خود برداشت کنند.

همچنین وام گیرنده باید ضامن رسمی را برای تضمین ضمانت لازم برای پرداخت اقساط وام به بانک ارائه کند. بانک برای پرداخت این وام باید مطمئن شود که متقاضی به شبکه بانکی بدهکار نیست و چک برگشتی ندارد.

شرایط بازپرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

وام گیرنده پس از دریافت ۳۰۰ میلیون تومان وام باید ظرف ۴۸ ماه و در هر قسط ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان با احتساب کارمزد چهار درصد به بانک بپردازد. مهر ایران باید پرداخت کند. مجموع اقساط در پایان دوره بازپرداخت به ۳۳۰ میلیون تومان می رسد.

وام گیرنده پس از دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با توجه به قرض الحسنه بودن و کارمزد چهار درصدی و همچنین ۳۶ ماه بازپرداخت اقساط، باید در هر کدام ۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان به بانک پرداخت کند. قسط. در پایان دوره بازپرداخت، مجموع اقساط این تسهیلات به ۳۲۴ میلیون تومان می رسد.

همچنین این طرح شامل ۳۰۰ هزار تومان هزینه اضافی اعم از تشکیل پرونده و اعتبار سنجی است که وام گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا