بانک و بیمه

وام کارتخوان بانک گردشگری

کسب تسهیلات یکی از موثرترین و بهترین راه ها برای گسترش تجارت است. البته باید توجه داشت که برخی از طرح های وام از موسسات مالی شرایط پیچیده و نرخ سود سالانه بالایی دارند. بنابراین، برای رسیدن به این هدف، باید برنامه‌های تسهیلات مناسب را انتخاب کنید.

از بهترین طرح های تسهیلاتی می توان به وام کارتخوان بانک گردشگری اشاره کرد. طرح راه اندازی کارت خوان بانک گردشگری شرایط بسیار ساده ای را برای متقاضیان در نظر گرفته و مزایای بسیاری را ارائه می دهد. از طرفی نرخ سود سالانه این وام نسبت به سایر طرح های وام مناسب و ارزان تر است. البته برای بدست آوردن این فرصت باید مراحل خاصی را طی کرد و اقدامات لازم را انجام داد. بهتر است قبل از هر اقدامی با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کنید. با ما همراه باشید تا در مورد فرآیند وام گرفتن از دستگاه کارتخوان بانک توریستی بیشتر بدانید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام کارتخوان از بانک گردشگری

قبل از اقدام برای دریافت این امداد، باید مدارک لازم را تهیه کنید. برای این کار به مدارکی مانند کپی و اصل شناسنامه، شناسنامه، گواهی اشتغال به کار معتبر یا پروانه تجارت نیاز دارید. علاوه بر این، ضامن شما نیز باید مدارک شناسایی و تجاری خود را ارائه کند. فراموش نکنید که هرگونه نقص یا کاستی در مدارک، روند اخذ این تسهیلات را برای متقاضیان با مشکل مواجه می کند. از طرفی استفاده از اسناد نامعتبر برای اخذ این تخفیف مجاز نیست.

کارتخوان بانک گردشگری چه شرایطی دارد؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران می پرسند این است: شرایط اخذ تابع خواندن کارت بانک گردشگری چیست؟ برای دریافت این تخفیف باید مدرک اشتغال به کار معتبر مانند پروانه صنفی یا گواهی اشتغال به کار با اعتبار ۶ ماه داشته باشید. ضمناً برای دریافت این وام ارائه کارتخوان با گردش مالی ۴ ماهه الزامی است. متقاضیان وام کارتخوان توریستی باید فروش و تراکنش های روزانه خوبی داشته باشند تا واجد شرایط دریافت مبلغ وام بیشتر باشند. از طرفی متقاضی نباید سابقه چک نقدی یا بدهی قبلی به بانک را داشته باشد. اگر به بانک بدهی دارید باید قبل از دریافت وام آن را پرداخت کنید.

مزایای وام کارتخوان بانک گردشگری

اما مزایای وام کارتخوان بانک گردشگری؛ یکی از مهم ترین مزایای این تسهیلات، شرایط مطلوب آن است. خوشبختانه طرح راه اندازی کارتخوان بانک گردشگری شرایط بسیار ساده ای را برای متقاضیان فراهم می کند. بنابراین صاحبان انواع مشاغل می توانند از این فرصت برخوردار شوند. از طرفی نرخ های این تسهیلات منعطف بوده و به همین دلیل متقاضیان می توانند به راحتی اقساط را پرداخت کنند. ناگفته نماند که APR وام کارت گردشگری نسبت به سایر طرح های تامین مالی مناسب تر است.

سود و سود سالانه وام کارتخوان گردشگری

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، نرخ سود سالانه وام کارتخوان بانک گردشگری نسبت به سایر طرح های وام مناسب و ارزانتر است. البته کارمزد سالانه این تسهیلات تحت تاثیر عوامل خاصی مانند نوسانات بازار، اندازه وام و مدت بازپرداخت است. تا زمانی که مدت این تسهیلات طولانی‌تر باشد، سود و بهای آن نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. سود و سود سالانه این سرمایه گذاری حدود ۱۰ درصد برآورد شده است. برای محاسبه دقیق سود سالانه، البته عوامل ذکر شده نیز باید در نظر گرفته شود.

میزان و زمان بازپرداخت وام کارتخوان بانک گردشگری

شاید این مشکل برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما بهتر است بدانید که میزان وام کارتخوان بانک گردشگری تحت تاثیر عواملی مانند مدت و میزان سپرده، موجودی حساب، گردش مالی و زمان بازپرداخت است. هر چه مبلغی که به عنوان سپرده در مدت زمان طولانی تری در حساب خود نگه می دارید بیشتر باشد، مبلغ تسهیلات به همان میزان افزایش می یابد. علاوه بر این، هر چه فروش بهتر باشد، میزان تسهیلات نیز بیشتر می شود. مبلغ وام کارت خوان های گردشگری در سال جاری یک میلیارد تومان برآورد شده است.

فرآیند دریافت تسهیلات کارتخوان بانک گردشگری

و اما مراحل دریافت وام کارتخوان از بانک گردشگری؛ برای به دست آوردن این امداد و بهره مندی از تمام مزایای آن، باید مراحل اداری خاصی را طی کنید. در مرحله اول باید به عنوان مثال کارت خوان سیار بانک گردشگری را دریافت کنید برای رسیدن به این هدف بدون مسدود کردن پول در حساب با شرایط و قیمت های عالی، بهتر است به سایت های معتبری مانند پرداخت کالا مراجعه کنید. کارتخوان های جدید و مدرن مانند: دستگاه پوز سیار مدل szzt ks8223 تمامی نرم افزارها و برنامه های بانک گردشگری و اکثر موسسات مالی از شتاب پشتیبانی می کنند.

پس از دریافت کارت خوان می توانید تا سه ماه آینده برای این گزینه اقدام کنید. برای این کار باید مدارک مورد نیاز را آپلود و ارسال کنید سیستم اصلی بانک گردشگری برای اعتبار سنجی اقدام کنید. لازم به ذکر است ارائه مدارک کامل و بدون خطا باعث افزایش سرعت فرآیند دریافت می شود. پس از ارسال مدارک باید فرم های مخصوص را پر کرده و هزینه اضافی تشکیل پرونده را پرداخت کنید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، کل مبلغ تسهیلات طی ۱۰ تا ۱۵ روز کاری به حساب شما واریز می شود. البته برای دریافت تسهیلات زودتر باید مراحل را سریعتر طی کنید.

آخرین کلمه

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، می توانید با گرفتن وام کارتخوان از بانک گردشگری، کسب و کار خود را گسترش دهید و پیشرفت آن را پیگیری کنید. البته برای به دست آوردن این امکان باید نکات ذکر شده را در نظر بگیرید و قبل از هر اقدامی با افراد مجرب مشورت کنید. لازم به ذکر است که هر چه فروش مالی شما بهتر باشد، می توانید بیشتر به دست آورید. ناگفته نماند که برای دریافت این تسهیلات باید سپرده کوتاه مدت داشته باشید. برای تهیه کارت خوان بانک توریستی با قیمت مناسب، با تجهیزات مدرن و شرایط عالی می توانید به سایت های معتبری مانند پرداخت کالا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا