اخبار اقتصاد ایران

وام 400 میلیونی با کارمزد 2 درصد بگیر

بانک رسالت در راستای حمایت از مشتریان خود وام قرض الحسنه را با کارمزد دو درصد ارائه کرده است. سقف این وام به ۴۰۰ میلیون تومان می رسد.

به گزارش کماپپرس، بانک رسالت به مشتریانی که در این بانک سپرده قرض الحسنه باز کرده و حداقل سه و حداکثر شش ماه سپرده گذاری کنند، وام ۴۰۰ میلیون تومانی پرداخت می کند. دریافت این وام نیاز به ضمانت خاصی ندارد و متقاضیان فقط باید رتبه اعتباری خوبی در بانک داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام با توجه به مدت سپرده تغییر می کند. در واقع اگر مبلغ سپرده مشتری از شش ماه بیشتر شود، به ازای هر ماه اضافه دو ماه به مدت پرداخت اقساط اضافه می شود.

با احتساب مبلغ وام، کارمزد دو درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات ۲۴ میلیون تومان است. مجموع تسهیلات و سود آن ۴۲۴ میلیون تومان بیشتر نیست.

نحوه افتتاح حساب برای درخواست وام از بانک رسالت

اگر قصد دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی را دارید، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک رسالت ندارید. برای دریافت این تسهیلات باید همراه بانک رسالت را دانلود کرده و اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. پس از ورود اطلاعات و تایید هویت باید نوع حساب انتخاب و اطلاعات تکمیل شود. پس از ورود تمامی اطلاعات و انجام اقدامات لازم، در صورت درست بودن همه چیز، تایید نهایی انجام شده و امکان درخواست این وام وجود خواهد داشت.

اگر به هر دلیلی قادر به ادامه مراحل ثبت نام و درخواست این وام نیستید، می توانید امتیاز این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود واگذار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا