فناوری

واکنش آمریکا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال درباره «هشدار اطلاعاتی واشنگتن به تهران در حادثه تروریستی کرمان»

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

ایرنا: معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از اظهارنظر درباره ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر هشدار واشنگتن به تهران درباره حمله تروریستی در کرمان خودداری کرد.

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر هشدار آمریکا به ایران در مورد حمله تروریستی در کرمان گفت.

خبرنگاری از معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پرسید: بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، آمریکا درباره حملات کرمان به ایران هشدار داده بود. آیا این به معنای همکاری اطلاعاتی آمریکا و سپاه است؟

ودانت پاتل پاسخ داد: نظر و ارزیابی کلی در این زمینه ندارم. بر اساس اطلاعات ما، حمله تروریستی کرمان تمام ویژگی های حمله داعش را داشت و ما می خواهیم با مردم ایران همدردی کنیم.

این سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخشی دیگر از سخنان خود همچنین مدعی شد که درباره سیاست آمریکا در قبال ایران و تلاش برای جلوگیری از فعالیت های مخرب و بی ثبات کننده این کشور در منطقه و جهان توضیحاتی ارائه کرده است. من ارزیابی جدیدی از تغییر سیاست آمریکا ندارم.

پاتل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ادعای ایران مبنی بر ارسال پهپاد به سودان گفت: من چنین گزارشی را ندیده ام و بی شک تلاش ایران برای گسترش اقدامات بی ثبات کننده خود در سایر مناطق جهان و نفوذ در سایر مناطق و درگیری ها در این کشور است. . است. دنیا برای ما بسیار نگران کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا