ورزشی

واکنش امباپه به حضور در رئال مادرید و صحبت‌های مادرش

با وجود ترک پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه هنوز باشگاه جدید خود را معرفی نکرده است. اگرچه تقریبا همه اهالی فوتبال می دانند که او به رئال مادرید خواهد رفت و این موضوع توسط رسانه های موثق تایید شده است، اما تاکنون هیچ یک از دو طرف این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده اند.

به گزارش رسانه های نزدیک به رئال مادرید، انتظار می رود این باشگاه قبل از مسابقات یورو ۲۰۲۴ قرارداد ستاره فرانسوی را به صورت رسمی اعلام کند و امباپه به عنوان بازیکن رئال راهی این تورنمنت شود.

او در تابستان هم می تواند در بازی های المپیک شرکت کند اما گفته شده رئال مادرید مخالف این موضوع است و اجازه حضور ستاره خود در المپیک پاریس را نخواهد داد. موضوعی که با تلاش امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای تغییر نظر فلورنتینو پرز همراه بوده است، اما رئال در تصمیم او مصمم است.

امباپه در مصاحبه ای جدید درباره احتمال حضور در المپیک گفت: همه می دانند من می خواهم چه کار کنم. فکر می کنم باید بگذاریم اتفاقات بیفتد و بعد صحبت کنیم. هر تصمیمی که گرفته شود، خوشحال خواهم شد.

المپیک پاریس ویژه است. وقتی بیشتر در مورد آنچه در جریان است بدانم بیشتر صحبت خواهم کرد. اما در حال حاضر، من هیچ ایده ای ندارم. این مربوط به من نیست. “وقتی پیامی برای من ارسال می شود، آن را می پذیرم.”

وی در پاسخ به سوالی درباره انتقال به رئال مادرید گفت: من از پاری سن ژرمن جدا می شوم، این تنها چیزی است که در حال حاضر می دانم.

بالاخره به او گفتند: مادرت گفته همه می دانند کجا می روی. امباپه گفت: “اگر می داند، از او بپرس، زیرا من نمی دانم (خنده).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا