ورزشی

واکنش باشگاه استقلال به اتهام جعل امضاء از سوی خطیر

در بیانیه هیات مدیره باشگاه استقلال آمده است:

با سلام و عرض ادب خدمت هواداران عزیز باشگاه استقلال ایران

احتراماً در پی انتشار شکایت یکی از اعضای هیئت مدیره از مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه:

دارندگان حق امضاء در باشگاه استقلال برای امضای اسناد الزام آور، مدیرعامل به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره و مهر یک باشگاه است. بنابراین هیچ گاه انحصار امضای دوم در اختیار آقای علیرضا خانی نبود و به همین دلیل وقتی ایشان از امضای قرارداد خودداری کردند، یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره قرارداد را امضا کردند.

لازم به ذکر است این تغییر و جابجایی امضای دوم به عنوان اصلاحیه با هولوگرام و کد رهگیری در قرارداد ثبت می شود.

ضمناً اکثریت اعضای هیئت مدیره طی مصوبه ای اختیار امضای دوم را به عضو مسئول و نایب رئیس هیئت مدیره آقای فرشید سمیعی تفویض کردند. در حالی که گفته می شود امضای آقای سمیعی بر روی امضای خانی چاپ شده است، اما در سند منتشر شده، امضای آقای سمیعی در کادر قرمز رنگی درج شده است که فاصله زیادی با امضای آقای خانی در قسمت تکمیلی قرارداد دارد.

هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران انتشار اسناد و مدارک توسط یکی از اعضا و متخلفین شناخته شده از جمله ناقص بودن مدارک منجر به تشکیل پرونده علیه باشگاه استقلال را به شدت محکوم و از مدیر عامل محترم تقاضای پیگیری در این خصوص را دارد. رسیدگی و تا حصول نتیجه، شخص مجرم را تحت تعقیب قرار دهد.

هیئت مدیره باشگاه استقلال هرگونه تنش و تنش منجر به از بین رفتن آرامش باشگاه استقلال در این برهه زمانی که آرامش بر باشگاه حاکم است و این تیم در شرایط خوبی در بالای جدول لیگ برتر قرار دارد را محکوم می کند. بدون شک این حملات به صورت هدفمند و با هدف تخریب استقلال انجام می شود و هواداران فهیم استقلال باید مراقب این تحرکات باشند.

همچنین از نهادهای نظارتی تقاضای پیگیری و برخورد با فرد خاطی را داریم.

2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا