ورزشی

واکنش باشگاه استقلال به شایعه تغییرات مدیریتی

مدیر تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت کاروان این تیم به ایران درباره شکست آبی ها مقابل النصر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به پایان رساندیم. متاسفانه یک اشتباه در دقیقه ۸۱ رخ داد و متاسفانه تبدیل به گل شد. فکر می کنم بچه ها تمام تلاششان را کردند. باید از همه آنها تشکر ویژه کرد. امیدوارم در دیدار بعدی با آقای پیتسو و همکارانش بازی بسیار خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه بازی دیشب تحت تاثیر نام ها قرار گرفته است، گفت: اصلا اینطور فکر نمی کنم. بچه های ما خیلی هدفمند و با برنامه بازی کردند. ما حتی می توانستیم این بازی را ببریم. ما چندین موقعیت خوب داشتیم، اما فوتبال همین است. بعضی وقتا اینجوری میشه

عالمی درباره حضور پیتسو موسیمانه در استقلال گفت: آقای موسیمانه تازه آمده و از فردا تیم را تحویل گرفته و تمرینات خود را آغاز می کند.

وی در پاسخ به اینکه سهراب بختیاری زاده در استقلال می ماند، گفت: بله مراسم دارند. حالا باید ببینیم تصمیم آنها چیست، اما فعلا همه با هم دوست هستند.

سرمربی استقلال در پیش بینی شرایط این تیم برای ادامه فصل گفت: تیم استقلال بازیکنان بسیار خوب و بزرگی دارد. به هر حال چالش هایی وجود داشت که باعث شد شرایط استقلال به این سمت پیش برود اما فکر می کنم خیلی زود برمی گردیم و انشالله با برنامه ریزی هایی که انجام شده، استقلال دوباره استقلالی می شود.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال قصد ندارد نسبت به صفحاتی که علیه اعضای این تیم فعال هستند اقدامی انجام دهد، گفت: بحث رسانه ای شده و باید شرایط خودمان را پیش ببریم. امیدوارم باشگاه و معاونت رسانه و مدیر روابط عمومی برنامه ای را دنبال کنند که باشگاه از این آفت در امان بماند.

وی در پاسخ به این سوال که محرومیت سید حسین حسینی در بازی با ذوب آهن و در آستانه بازی نصر به ضرر استقلال بود، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. آقای حسینی یکی از بهترین های ما در این مسابقات بود. من نمی خواهم به عقب برگردم. به هر حال این تصمیمی بود که گرفته شد، امیدوارم به جلو نگاه کنیم و بازی های بهتری انجام دهیم. فکر نمی کنم آسیبی وارد شده باشد.

عالمی در خصوص دخالت مدیران هلدینگ خلیج فارس در این موضوع گفت: اصلا اینطور نیست. اینجوری نبود. این تصمیم کمیته انضباطی بود.

سرپرست آبی ها درباره مصدومیت مهرداد محمدی توضیح داد: متاسفانه مهرداد در همان دقایق ابتدایی می خواست شوت بزند که درگیری و ضربه به او وارد شد که متأسفانه استخوان ساق پا شکست. حالا او را به بیمارستان می فرستند تا مداوا شود.

وی درباره شایعات پیرامون تغییرات هلدینگ و مدیریت استقلال گفت: اصلا تغییری در کار نیست و این مسائل شایعه است.

عالمی در پایان ابراز امیدواری کرد که حاشیه های این باشگاه با حضور موسیمان به پایان برسد. وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت هواداران، پیشکسوتان عزیز و باشگاه اتفاقات خوبی بیفتد. حتما با آقای مسیمانه صحبت خواهید کرد و بیشتر با ایشان آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا