ترندهای روز

واکنش جهانگیری به شهادت سیدحسن نصرالله

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

واکنش جهانگیری به شهادت سید حسن نصرالله

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

و گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند. بلکه آنها نزد پروردگارشان زنده اند و روزی می خورند.

جهان، منطقه و ایران با گسترش امواج وحشت و کشتار و نفوذ رژیم اشغالگر قدس و ادامه سکوت و انفعال مجامع بین المللی و قدرت های غربی در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است. اکنون اسرائیل علاوه بر جنایات و حملات خود به مردم بی دفاع غزه، لبنان مظلوم را عرصه ماجراجویی های خطرناک خود قرار داده است.

حملات تروریستی شبانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به حومه بیروت و جنایت بزرگ به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، مدبر و شجاع، دبیرکل محبوب و محبوب حزب الله لبنان، جناب سید حسن نصرالله و جمعی از … فرماندهان، تلاش دیگری برای گسترش درگیری ها در منطقه و دستیابی به اهداف جنگ طلبانه دولت نتانیاهو است.

این مصیبت وارده را به خانواده آن شهید بزرگوار و قهرمان حزب الله، مردم مظلوم لبنان و فلسطین، گروه های مقاومت و آزادی منطقه و جهان و رهبر معظم انقلاب تسلیت می گویم.

این حادثه نشان داد که این رژیم هیچ ابایی از نقض مقررات بین المللی برای تحقق خواسته های نامشروع خود از جمله کشتار غیرنظامیان ندارد. از این نظر در صورت وقوع جنگ منطقه ای، غرب و آمریکا مسئول مستقیم این امر خواهند بود.

جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در شرایط پیچیده و سخت بر اساس درایت و محوریت منافع ملی و منافع اسلامی و در عین حال در دام جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و فضاسازی های مربوط به آن نخواهد افتاد. به حمایت مؤثر از مستضعفان و مجاهدین ادامه داده و با پیشبرد سیاست های مؤثر و بازدارنده، جنگ طلبان را پشیمان خواهد کرد. ضرورت امروز پرهیز از اختلافات داخلی و عیب جویی و تقویت وحدت ملی حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فعال‌سازی مجاری دیپلماتیک دوجانبه و چندجانبه، جلب توجه سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ترغیب ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و مستقل به حمایت از مقاومت و مقابله و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تقویت بازدارندگی ملی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی از جمله اقدامات کنونی است. اولویت ها

تاریخ به زودی نشان خواهد داد که آنچه امروز در منطقه می گذرد به معنای ترور و شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت و کشتار مردم مظلوم لبنان و فلسطین است، نه پایان دادن به مقاومت. انگیزه جدیدی برای ادامه این تفکر و روش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا