اخبار اقتصاد ایران

واکنش حاجی‌بابایی به ادعای افزایش ۳۰۰ همتی سقف بودجه؛ اگر مردی بنویس که دروغ گفتی!

با شفاف سازی ۱۳۴ درآمدهای دولت را افزایش داده ایم

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ ضمن رد ادعای یکی از رسانه ها مبنی بر افزایش ۳۰۰ همتی سقف بودجه توسط این کمیسیون، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

ایران تحلیل به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه نوبت صبح سه شنبه سوم بهمن ۱۴۰۲ مجلس با اشاره به جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دیشب جلسه خوبی داشتیم و ۱۰۰ درصد با دولت هماهنگ بودیم و مجلس طی ۴۴ سال گذشته کمترین افزایش بودجه را داشته است. .

وی با تاکید بر اینکه تضعیف دولت و مجلس گناهی نابخشودنی است، افزود: امروز یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که مجلس و کمیسیون ۳۰۰ حمت سقف بودجه دولت را افزایش داده اند در حالی که نه تنها چنین افزایشی نداشته ایم بلکه با شفاف سازی ۱۳۴ درآمد دولت را افزایش داده ایم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: در نفت ۴۴ درصد و در مالیات ۲۰ درصد شفاف سازی کردیم. در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده نیز شفاف سازی شده است. مجلس و کمیسیون تلفیق در دوره بررسی لایحه بودجه جلساتی با رئیس جمهور و رئیس مجلس داشتند و همه اقدامات با توافق انجام شد و تاکنون به دلیل عدم تمایل به هیچکس پاسخی نداده ایم. اختلاف ایجاد کنید

حاجی بابایی با بیان اینکه «مجلس و کمیسیون تلفیق در این مدت منیت مردم را فربه کردند نه بودجه»، گفت: در این مدت مجلس مشکل بازنشستگان کشور را حل کرد که گوش هیچکس نبود. مجلس در این مدت مشکل کارمندان و کشاورزان را حل کرد. اما امروز یکی از خبرگزاری ها نوشت که کمیسیون تلفیق اعلام کرده است که سقف بودجه را ۳۰۰ افزایش داده است. سخنان رئیس جمهور را جمع آوری کنید که این دروغ است و هیچکس چنین چیزی را گزارش نکرده است. این یک نوع دروغگویی است و اگر مردی بنویسد که شما دروغ گفته اید!

وی گفت: در پایان بررسی بودجه همه جوانب بودجه را به اطلاع مردم خواهم رساند. ما در مجلس به دولت و نظام کمک می کنیم و نمایندگان دلسوزترین مردم نسبت به مردم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا