ورزشی

واکنش درویش به گلایه بازیکنان بابت مطالباتشان

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال جذب مهاجم جدید گفت: اینها مسائلی است که سرمربی باید بگوید. هنوز اسمی نگفتند. آقای بابایی را هم در آن سمت داریم.

وی در خصوص مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تا یکشنبه اعلام می کنند و مالکیت یکی از دو تیم مشخص شده و متعلق به وزارت ورزش است. این مسائل به من، مدیرعامل و باشگاه ربطی ندارد.

درویش درباره گلایه بازیکنان از پرداخت های بعد از بازی ذوب آهن گفت: حق با آنهاست. ما هزینه هایی را پرداخت کردیم که جزو برنامه ما نبود. مثلاً یازده میلیاردی که برای مالیات رادوشویچ باید می پرداختیم ناخواسته بود. همین پول را گذاشته بودیم تا درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. یا ۶ میلیارد برای برونکو پرداخت کردیم که به ما تحمیل شد. من دو ماه پیش یک میلیون و پنجاه هزار یورو به رادوشویچ دادم که امروز ۷۰ میلیارد است. اگر امروز گله داشتیم؟ ۱۰۹ میلیارد تومان از وزارت ورزش و دولت بدهکار هستیم که اعلام نشد. همه اینها دست به دست هم داد تا پرداخت قرارداد این بازیکنان شایسته به تعویق بیفتد. امیدواریم در این چند روز بتوانیم منابع را تامین کنیم.

درویش درباره طلب پاداش آنها از AFC گفت: اتفاقا نامه ای نوشته شده اما هنوز اجرایی نشده است. دولت در جاهای دیگر هم طلبکار است. اگر این ارزها عملیاتی شوند، قطعاً می توانیم بخشی از این قرارداد را پرداخت کنیم. ما هم درخواست وام داده ایم.

وی در خصوص دو برد متوالی پرسپولیس با اسمار گفت: به هواداران گفتم صبور باشند. چون هواداران تشنه برد هستند نباید گول دلالان را بخورند و فضای آلوده ای را برای پرسپولیس ایجاد کنند. اگر تحمل کنند حتما روزهای بهتر از این را خواهند دید.

درویش درباره شایعه صدور مجوز جایگزین برای استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا گفت: چنین چیزی وجود ندارد. ما حق داشتیم به آسیا برویم. استقلال به دلیل بدهی اش حذف شد. فردا اگر مشکل مالکیت حل شود اما بدهی باشد مجوز صادر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا