ورزشی

واکنش رضا درویش به صحبت‌های بیرانوند/ جانشین او را معرفی می‌کنیم

علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه گذشته سیزدهم تیر وی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که هواداران به رفتار او احترام بگذارند و فسخ قراردادش با پرسپولیس کاملا قانونی بوده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های بیرانوند اظهار کرد: نکته نامفهومی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و قانون در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: اداره حقوقی باشگاه پیگیر فسخ قرارداد این دروازه بان است. ما نمی خواهیم تحت فشار مانند او تصمیم بگیریم. مفاد و اصلاحات قرارداد بیرانوند به طور کامل اجرا شده است و اکنون باید مشکل را حل کنیم نه اینکه آن را پاک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: شرمنده مالی بازیکنان بودیم اما طبق مفاد تمدید قرارداد بیرانوند مطالبات او را پرداخت کردیم. منتظر اجرای قانون هستیم.

وی در پایان گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و اول آسیاست و همه بازیکنان از پرسپولیس و هوادارانش بهره برده اند. هیات مدیره باشگاه مرا موظف کرد که به دنبال جانشین بیرانوند باشم و با چند گزینه صحبت کردیم و تا چند روز آینده دروازه بان جدیدی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: پای تصمیمی که گرفتم می ایستم/ به زودی پرسپولیس قدرتش را از دست می دهد/ بعد از فسخ قرارداد با من تماسی از باشگاه گرفته نشد/ فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا