ورزشی

واکنش زنوزی به شایعه دخالت پزشکیان در پرونده بیرانوند

محمدرضا زنوزومطلق در پاسخ به شبهات مطرح شده مبنی بر نفوذ و دخالت برخی مسئولان دولتی و استانی در پرونده علیرضا بیرانوند گفت: ابتدا همچنان بر اظهارات قبلی خود تاکید می کنم و به صراحت اعلام می کنم که من و آقای تراکتور طرف هستیم. از حساب افراد و شخصیت های دیگر را وارد این موضوع نکنید، این عزیزان کارهای مهم تری دارند.

مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه دولت و پزشکان در راس آن پیگیر امور کلان کشور هستند، گفت: من حریف شما هستم و با رئیس جمهور، امام جمعه و معاونت مجلس شورای اسلامی دخالت نکنید. دولت برای این مسائل کوچک، مسئولان فوق به دنبال برنامه ریزی هستند. آنها برای تحقق اهداف کلان و ملی هستند و مسائلی مانند پرونده بیرانوند اساساً دغدغه این عزیزان نیست، شاید وساطت افرادی از دولت های وقت باعث ایجاد چنین شبهاتی در رسوایی بین المللی دوستان شده و فکر می کنند که ما نیز راه خود را برای حل مشکلات خود خواهند رفت. بهتر است آقایان به جای فرافکنی و ایجاد بخار به ابهامات شفاف و علنی پاسخ دهند.

زنوزی خاطرنشان کرد: حاشیه سازی برای تراکتورسازی عادت دیرینه برخی رسانه های رنگی است که ظاهرا در سوراخ های فدراسیون نفوذ دارند و در آستانه بازی با دو تیم ویژه بر شدت این امر افزوده می شود. فقط امیدواریم که متولیان امر تحت تاثیر این شایعات قرار نگیرند و در مسیر عدالت و قانون حرکت نکنند وگرنه گردابی شکل خواهد گرفت که همه آنها را در بر خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا