ورزشی

واکنش سازمان لیگ به اظهارات تند نویدکیا

به گزارش سازمان لیگ فوتبال، محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته اول لیگ برتر اظهاراتی علیه سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال بیان کرد. قطعا قابل پیگیری قانونی است

فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص ادعای سرمربی مس رفسنجان اظهار داشت: با وجود اینکه برخی از باشگاه ها ثبت قرارداد بازیکنان و دریافت کارت بازیکنان را به ساعات پایانی مهلت قانونی موکول کرده بودند، اما نقل و انتقالات سازمان لیگ حتی بعد از ساعت اداری و تا ساعت ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه جهت همکاری هر چه بیشتر با باشگاه ها در سازمان لیگ حضور داشتند.

وی افزود: تیم مس رفسنجان هم پنجره نقل و انتقالات خارجی خود را توسط فیفا بسته بود و هم پنجره نقل و انتقالات داخلی خود را توسط کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال. از سوی دیگر، طبق تبصره ماده ۳۰ بخشنامه قراردادها، صدور کارت بازیکنان کمتر از ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه غیرقانونی و غیرقانونی است و در صورتی که بازیکنی کمتر از ۴۸ ساعت کارت بازی دریافت کند. او یک بازیکن غیرقانونی محسوب می شود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات ادامه داد: از سوی دیگر سازمان لیگ فوتبال ایران بدون صدور مجوزهای لازم از کمیته تعیین وضعیت، عضویت و امور مالی فدراسیون فوتبال مجاز به صدور کارت بازیکن هیچ باشگاهی نیست. ، مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در نهایت در چارچوب مقررات با باشگاه ها همکاری کرده اند و این بی انصافی است که گفته می شود ساعت ۲۳ هیچکس در سازمان لیگ نبوده است. تا ساعت ۲۴ مشغول ثبت قرارداد بازیکنان و باشگاه های مختلف در سازمان لیگ بودیم اما پنجره نقل و انتقالات خارجی باشگاه مس رفسنجان روز پنجشنبه با نامه دبیر کل به سازمان لیگ باز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا