ترندهای روز

واکنش سخنگوی سپاه به ادعای مهاجرت پزشکان ایران

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحنه امروز را رویارویی با دشمن در عرصه جنگ شناختی و عملیات روانی دانست و گفت: وظیفه رسانه ها ارائه واقعیت است. تصویری از جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش برای جهانیان است. نمایش دادن

پاسخ سخنگوی سپاه به ادعای مهاجرت پزشکان ایرانی

وی ادعای مهاجرت پزشکان ایرانی را یکی از توجیهات دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه ای علیه نظام اسلامی دانست و افزود: این در حالی است که ده ها هزار پزشک متخصص و متعهد در اوج تحریم ها به سر می برند. از زمان جنگ تحمیلی و ناامنی مرزی در کشور. تا عصر کرونا و سایر عرصه های نیاز کشور تا به امروز با بهترین عملکرد حرفه ای زیبا، صمیمانه، صادقانه و شجاعانه در ایران عزیز به ایفای نقش و خدمت به مردم مشغول بوده و هستند.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سردار سرلشکر علی زاهدی، سردار حاجی رحیمی و یارانش و برنامه و دستور آن اشاره کرد. مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) برای مجازات صهیونیست ها. کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا از موفقیت عملیات تنبیهی ایران جلوگیری کند، آنها از تمام استعدادها و توانایی های رسانه ای خود برای کوچک جلوه دادن این عملیات استفاده کرده بودند و ۱۳ روز فرصت داشتند و حرفه ای ترین خبرنگاران را به خدمت گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا