ورزشی

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به شایعه انتقال تیم پیکان به مشهد

دیشب (یکشنبه ۱۰ دی ماه) خبری مبنی بر انتقال تیم پیکان به مشهد از فصل آینده لیگ به دستور وزارت محرمانگی مطرح شد و البته باشگاه پیکان با انتشار بیانیه ای این موضوع را شایعه خواند.

در اطلاعیه باشگاه پیکان آمده است: «شب گذشته (یکشنبه ۱۰ دی) شایعه عجیبی در رسانه ها و فضای مجازی کشور مبنی بر توافقات انجام شده برای انتقال تیم فوتبال پیکان به مشهد مقدس در فصل آینده منتشر شد.

وی در همین راستا ضمن رد اینگونه شایعات، به اطلاع می رساند: موسسه فرهنگی ورزشی پیکان متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو بوده و تصمیمات آن بر عهده هیات مدیره این گروه صنعتی است. بر این اساس انتشار این خبر صحت ندارد و تکذیب می شود.

متأسفانه افراد با طمع و سوء استفاده از آرامش موسسه به دنبال ایجاد شایعات برنامه ریزی شده برای تضعیف و به حاشیه راندن باشگاه باسابقه پیکان هستند، غافل از اینکه پیکان به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ورزشی ایران با ثبات و برنامه ریزی راه خود را ادامه می دهد. .

لذا اینگونه شایعات را کذب محض اعلام کرده و حق هرگونه اقدام قانونی در خصوص این اخبار را برای خود محفوظ می داریم.

ادامه مطلب

ناصری: پیکان شیراز با گل اول استقلال از هم پاشید

علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره این موضوع و اینکه آیا از این موضوع اطلاعی دارد یا خیر؟ وی تصریح کرد: موضوع را از خبرگزاری ها و همکاران رسانه ای شما شنیدم. تا این لحظه خبری در این مورد نشده است.

وی افزود: به نظر من این اخبار، اطلاعات و فضاسازی ها چندان مفید نیست. موضوع چیز دیگری است. استان شرایط کاری و روال خود را طی کند. یکی دو هفته دیگر اخباری در این باره به درستی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا