فرهنگ و هنر

واکنش مشاور بورسی پزشکیان به روزهای سیاه بازار سرمایه

در این خبر به واکنش مشاور بورس پزشکی به روزهای سیاه بازار سرمایه پرداخته شده است.


افق میهنی –

در پی افت شدید امروز شاخص های بازار سرمایه به دلیل تنش ها و التهابات منطقه ای ناشی از ترور اسماعیل هنیه، حسین عبده تبریزی، مشاور اقتصادی پزشکان، پیامی خطاب به فعالان بازار سرمایه صادر کرد.

پیام عبده تبریزی به فعالان بازار سرمایه در پی سقوط شدید امروز بازار به شرح زیر است؛

با سلام و احترام خدمت فعالان بازار سرمایه

همه شما از مشکلات بازار سرمایه در سال های اخیر اطلاع دارید. از وضعیت بازار و اتفاقات چند روز اخیر مطلع هستید. وظیفه همه ما کمک به حفظ جایگاه و رشد بازار سرمایه و کمک به دولت محترم است.

من تا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ کوچکترین دخالتی در شرایط فعلی بازار نداشته و با هیچ یک از اعضا و ارکان دولت جدید درباره مردم و مسائل بازار صحبت نکرده ام.

صبح امروز مدیریت سازمان از من و چند تن دیگر از فعالان بازار و مدیران قبلی سازمان دعوت کرد تا در مورد وضعیت موجود و اقداماتی که از فردا باید انجام شود نظر مشورتی بدهیم و این امر محقق شد.

ضمناً پس از آن جلسه گزارش کوتاهی از وضعیت موجود بازار تهیه و به مقامات ارشد دولت چهاردهم ارائه کردم و توجه آنها را به وضعیت نامطلوب کنونی جلب کردم.

از تمامی سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه تقاضا دارم با توجه به اختلاف نظرها و مشکلات موجود به هر نحوی که صلاح می دانند در حفظ آرامش بازار کمک کنند. مهمترین ابزار در این زمینه بی توجهی به شایعات و اخبار کذب است که با اغراض مختلف منتشر می شود. بی شک دولت جناب آقای دکتر مزیکیان به برنامه هایی که ارائه کرده پایبند بوده و با وجود هر شرایط محیطی برنامه های خود را دنبال خواهد کرد.

خالصانه

حسین عبده تبریزی



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا