ورزشی

واکنش معاون قهرمانی وزارت ورزش به حاشیه‌های محمود فکری و بیرانوند

محمد شروین اسبقیان درباره بازی فوتبال ایران و قطر و بازی در کشور ثالث گفت: من دقیقا موضوع کشور سوم را از زبان شما می شنوم. من تا صبح که در وزارت بودم چیزی در این مورد نشنیدم. باید ببینم موضوع پیشنهاد چیست و بعد تصمیم بگیرم.

وی درباره علیرضا بیرانوند و محمود فکری گفت: حتما پیگیری می شود. هر ورزشکار و پیشکسوتی باید اصول اخلاقی و رفتاری را رعایت کند و بدون سند صحبت نکند. هر عضوی از جامعه ورزشی که بدون سند و مدرک در مورد چیزی صحبت کند عواقب خودش را خواهد داشت. ما طبق مقررات در وزارت ورزش و مجموعه فدراسیون های ورزشی عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص جدایی قایقرانی از فدراسیون قایقرانی و حضور خود در همین فدراسیون گفت: فعلا با توجه به تمهیداتی که انجام شده و با توجه به اینکه ساختمان موجود در کنار دریاچه برای هر سه ست قایقرانی بوده است. قایقرانی و قایقرانی، رئیس قایقرانی در بخش الف و یک اتاق مستقر شده و مقرر شد در اسرع وقت در مکانی مناسب به کار خود ادامه دهند. دنیای مالی نیز معتقد است که حضور ورزشکاران قایقرانی در حاشیه دریاچه سام است و باید به پیست ۲۰۰۰ متری بروند. تمرین آنها باید با مسیر مسابقه شبیه سازی شود. آقای دنیامالی در این باره صحبت می کنند تا تمریناتشان در جای مناسب پیگیری شود.

اسبقیان درباره انتخابات شطرنج نیز گفت: احتمالا طی یکی دو روز آینده تغییراتی در هدایت این فدراسیون خواهیم داشت. طبق بحث های انجام شده طی یکی دو روز آینده برای شطرنج تصمیم گیری خواهد شد.

اسبقیان در خصوص انتخابات فدراسیون ورزش روستایی و حضور سرپرست سابق در این انتخابات گفت: آقای ایلکا از همکاران خوب ما هستند اما با توجه به اینکه در مراحل ثبت نام انتخابات حضور داشتند نمی توانند در انتخابات حضور داشته باشند. انتخابات همچنین در اطلاعیه خود که از سوی وزیر اعلام شده، آمده است که ناظران نباید در انتخابات حصار بکشند که این موضوع همچنان پابرجاست و در واقع آقای دنیامالی نیز بر همین نکته تاکید دارند. بنابراین ناظران به دلیل برقراری عدالت نمی توانند در انتخابات شرکت کنند.

نایب قهرمان درباره تغییرات اساسنامه فدراسیون ها گفت: دکتر دنیامالی معتقد است هر اتفاقی در حوزه فدراسیون ها می افتد، وزارت ورزش باید بر اساس وظایف خود متوجه آن باشد. وظیفه وزارتخانه نظارت بر فدراسیون ها و انجمن هاست. ما باید بحث رگولاتوری داشته باشیم و بنابراین اساسنامه باید هماهنگ باشد. برای ما منافع ملی بر همه مسائل اولویت دارد. ما بر اساس منافع ملی با کسی مذاکره نمی کنیم، حتی در مورد اساسنامه فدراسیون ها. قطعا روسای فدراسیون ها هم به آن توجه دارند. اگر مواردی وجود داشته باشد که باید اصلاح شود با تصویب هیات دولت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا