ورزشی

واکنش مهدی تاج به انتقادات خداداد عزیزی

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگاران در خصوص انتقاداتی که خداداد عزیز به تیم ملی مطرح می کند، اظهار داشت: از نظر توان مالی با سایر رقبای خود مانند قطر، امارات، قرقیزستان و … یکی نیستیم و داریم. توان مالی کمتری داریم، اما ما قدرت بیشتری داریم.

ما ایرانی هستیم و بهترینیم. اگر شرایط مالی اینگونه باشد و کارشناسان تلویزیون ما را همراهی نکنند، شرایط خیلی سخت تر می شود.

وی ادامه داد: همه این افراد مدتی برای کشور زحمت کشیده اند و الان هم می دانم که آقای قلانوی با چه مشکلاتی تیم ملی را به صورت جدی هدایت می کند. اگر لیگ را دیر برگزار کنیم استانداردهای AFC را رعایت نکرده ایم و مشکل داریم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را بسیار جدی می بیند و اگر تاکنون سکوت کرده است به دلیل ملاحظاتی است. وقتی ورزشگاه بلیت الکترونیکی ندارد و نور ورزشگاه مناسب نیست، AFC درک می کند، اما ملاحظات و احترام دارد، اما از ما انتظار دارد.

تاج همچنین گفت: باید مشکل را حل کنیم. آقای قلانوی می گوید حداقل باید ۳-۴ هفته بازی انجام شود تا بتوانم از بین آنها یک تیم ملی را برای ورود به مسابقات مقدماتی جام جهانی انتخاب کنم. با همه این محدودیت ها و گرفتاری ها، اگر همه دست به دست هم دهیم و تمام ثروت خود را جمع کنیم، باز هم از نظر مادی از رقبای خود عقب هستیم. ما باید سعی کنیم این کارها را انجام ندهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: بحث پرداخت حق پخش مطرح است که بعداً به تفصیل صحبت خواهم کرد. وضعیت حقوق به خوبی پیش می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا