ورزشی

واکنش مهناز ذکایی به حذف جنجالی‌اش از داربی ۱۰۳

به گفته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مهناز ذکایی، داور بین المللی فوتبال ایران، قرار بود داور اتاق VAR در داربی ۱۰۳ باشد.

شب گذشته عکسی از این داور در فضای مجازی منتشر شد که در گذشته در ورزشگاه از پرسپولیس حمایت می کرد.

همین امر باعث شد تا فدراسیون فوتبال برای دوری از شبهات، این داور را از لیست داوران داربی ۱۰۳ حذف کند و سپس سعدالله گلمرادی داور تاجیکستانی را به عنوان جانشین ذکایی انتخاب کند.

در همین راستا به سراغ مهناز ذکایی رفتیم. ذکایی تصریح کرد: ابتدا باید بگویم کمیته داوران اجازه مصاحبه با داوران را نمی دهد اما با توجه به اخباری که در ۲۴ ساعت گذشته درباره من منتشر شده است لازم دانستم توضیحاتی ارائه کنم.

وی با بیان اینکه عکس منتشر شده از او به عنوان هوادار پرسپولیس مربوط به سال ۹۷ و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین سرخپوشان ایران و کاشیما ژاپن است، گفت: این دیدار اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی پس از آن بود. خیلی سال. اگر یادتان باشد اینفانتینو هم در این بازی حضور داشت. باید بگویم در آن بازی خبری از استقلال و پرسپولیس نبود و بانوان علاقه مند به فوتبال می خواستند از فرصت استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.

این داور ادامه داد: من هرگز در کارم به عنوان یک داور حرفه ای تیمی جانبداری نکرده ام و برایم عجیب است که پس از معرفی نامم به عنوان یکی از داوران داربی چنین اتفاقی رخ داد. به همین دلیل تصور می کنم این اتفاق از درون جامعه فوتبال رخ داده است. در هر صورت فرصت حضور در دربی را از دست دادم اما امیدوارم هرکسی که به عنوان داور در بازی است موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا