ترندهای روز

واکنش ها به کاندیداتوری محمد صدر در ایران تحلیلات ریاست جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

محمد سالاری رئیس کمیته راهبردی جبهه اصلاحات در خصوص ارزیابی خود از جمع بندی جبهه اصلاحات از ایران تحلیلات ریاست جمهوری و جلسات برگزار شده، گفت: جبهه اصلاحات ایران به عنوان یک جریان سیاسی ریشه دار نسبت به آینده بی تفاوت نیست. ایران تحلیلات اساساً مبانی نظری مبتنی بر جریان اصلاح طلبی، همه رویکردها به ایران تحلیلات ختم می شود. بر اساس چنین رویکردی، نه تنها ایران تحلیلات پیش رو، بلکه همه ایران تحلیلات برای جبهه اصلاحات از اولویت قابل توجهی برخوردار است، مشروط بر اینکه برگزارکنندگان ایران تحلیلات، نظام تصمیم گیری و تصمیم گیری در فرآیند ایران تحلیلات را فراهم کرده باشند. قانون، مقید بودن به قانون و سایر شرایط. .

وی در گفتگو با ایلنا افزود: همانطور که جبهه اصلاحات در ایران تحلیلات اخیر مجلس طی یک راهبرد تبیینی ارائه کرد که سه عامل و مولفه در تصمیم گیری جریان اصلاحات برای نحوه عمل در ایران تحلیلات موثر است، بیشترین مهم آن شادی نسبی جامعه از ایران تحلیلات است. این موضوع در تصمیم گیری های جریان اصلاح طلب موثر است. دومین عامل و مؤلفه اثربخشی و اهمیت ایران تحلیلات است. به نظر می رسد با وجود محدود بودن اختیارات قوه مجریه و رئیس جمهور در دهه ها و سال های اخیر، اما با توجه به مجموعه اختیاراتی که رئیس جمهور و تیم همراه او هستند، در سرنوشت کلی کشور، جامعه. و ایران موثر است. عامل سوم بحث ایران تحلیلات رقابتی، عادلانه، عادلانه و آزاد است که در اختیار دولت است و در جلساتی که اخیراً در جبهه برگزار شد، هیئت رئیسه جبهه در حال ارزیابی این سه عامل است و موضوع حاکمیت قانون و اینکه آیا در حال بررسی هستیم که آیا رویکرد حاکمیتی در ایران تحلیلات آتی نسبت به ایران تحلیلات اخیر تفاوت چشمگیری داشته است و هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است یا خیر.

این عضو جبهه اصلاحات تصریح کرد: به هر حال نگاه غالبی که در جبهه اصلاحات وجود دارد این است که با توجه به شرایط بحرانی کشور در همه عرصه های معیشتی اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور که هستیم. قطعا برای مردم، ایران تحلیلات ریاست جمهوری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. اگرچه عموم مردم از اصلاحات سال ها و دهه های گذشته ناامید شده اند، اما ایران تحلیلات ریاست جمهوری برای آنها مهم است. لذا جبهه اصلاحات با رویکرد مثبت به بررسی و ارزیابی این مولفه ها می پردازد و رویکرد غالب این است که در صورت تصمیم به حضور مشروط و با بررسی نامزدهای خود که توانایی لازم را برای اداره امور کشور و کشور دارند، می باشد. دارای ویژگی های پاک و سالم بودن، مقبولیت و مشروعیت بودن و داشتن امکان تعامل با سایر دستگاه های حاکمیتی در جهت پیشبرد و بهبود امور و بهبود وضعیت کشور نیز مشارکت خواهد داشت. اما واقعیت این است که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و بستگی به جلسه آتی جبهه اصلاحات دارد که احتمالا امروز یا فردا برگزار می شود.

سالاری در پاسخ به این سوال که بحث هایی مبنی بر اینکه آقای محمدصدر جزو گزینه های جبهه اصلاحات است، آیا در جبهه اصلاحات درباره شخصیت ها چنین بحثی صورت گرفته است، گفت: هیچ گزینه ای در اصلاحات رسما مطرح نشده است. جلو اما جریان اصلاح طلب مانند دیگر جریان های سیاسی کشور ظرفیت های قابل توجهی در عرصه هایی با سطوح مختلف دارد. این فرضیه ها و گزینه ها را هم شنیده ایم. البته من شخصاً می گویم که آقای صدر قطعاً یکی از توانمندترین و اصلاح طلب ترین ظرفیت های این جریان است، اما هنوز درباره هیچ گزینه ای در جبهه اصلاحات بحث و تصمیمی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی در مورد گزینه های ریاست جمهوری به نتیجه مشخص می رسید، گفت: جبهه زمانی که تصمیم به حضور می گیرد، با شاخص هایی که به تصمیم اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات بستگی دارد، نامزد خود را ایران تحلیل می کند. . گام بعدی با توجه به اینکه زمان بسیار کمی در برنامه ایران تحلیلات وجود دارد، ورود به مصادیق خواهد بود. اگر آن تصمیمات اولیه گرفته شود، طبق ساز و کاری که باید به تایید جبهه برسد، وارد مرحله نهایی گزینش نامزدها می شویم و طبق تصمیم جبهه، زمان معرفی اسامی آنها مشخص می شود. قطعا اگر جبهه مصمم به حضور باشد که نگاه غالب است باید در چند روز آینده این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا