ترندهای روز

واکنش وزیر کشور به ادعای احتمال تقلب در ایران تحلیلات

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: روز جمعه در آستانه یک ایران تحلیلات بزرگ هستیم و همه مقدمات برای برگزاری این ایران تحلیلات مهیا است. از نظر امنیتی همه پیش بینی ها انجام شده است.

واکنش وزیر کشور به تقلب در ایران تحلیلات

وی افزود: یکی از اظهارات کاندیداها که انصافاً حرف خوبی نبود و صحت نداشت این بود که مطرح شد فرمانداران، فرمانداران و بخشداران به دنبال رای دادن به فلان کاندیدایی هستند. این حقیقتاً خلاف واقع بود و من از همه همکارانم که در این مورد متهم شدند عذرخواهی می کنم. انتظار داشتیم اخلاق ایران تحلیلاتی رعایت شود، اما متاسفانه اینطور نشد.

وزیر کشور تصریح کرد: رای مردم حق مردم است و به آرا رسیدگی می شود.

وحیدی یادآور شد: در چند ماه گذشته ایران تحلیلات ۵ و ۴ داشتیم. ما در فاصله چند ماه فشار زیادی به دستگاه های اجرایی و امنیتی کشور داشتیم و بر اساس قضاوت ارزشمند مردم ایران، اقدامات ما در هر مرحله به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه مسئولان ما به دنبال این هستند، بر اساس فرمایشات رهبری انقلاب خللی در کار مردم ایجاد نمی شود و تمامی پروژه های عمرانی و سایر امور توسط مسئولان پیگیری می شود، تصریح کرد: انتظار داشتیم که هیچ اظهارات نادرستی وجود نخواهد داشت. دولت شهید رئیسی دولت اخلاق، انصاف و قانون است و چنین حوادثی هرگز رخ نخواهد داد. البته می دانستیم که در برخی از ستادها سعی می کردند به نماینده خاصی فشار بیاورند تا صحبت کند و متأسفانه در برخی زمینه ها موفق شدند و فشارشان نتیجه داد.

وزیر کشور همچنین ادامه داد: در دور اول ایران تحلیلات ریاست جمهوری هیچ مورد تخلفی نداشتیم و در امنیت کامل برگزار شد. شورای نگهبان در فاصله بسیار کوتاهی توانست ایران تحلیلات دور اول را تایید کند. در همین دوره تلاش جریانات معاند برای ایجاد مشکل با ایجاد اختلال در ارتباط بود که به نتیجه نرسید.

وحیدی تصریح کرد: در برخی ستادها بحثی را مطرح می کنند که اگر فلانی رای نیاورد یعنی تقلب. این یکی از ترفندهایی است که دشمن دنبال می کند و خط از خارج از کشور است و نباید اجازه داد فضای خوب ایران تحلیلات که تا امروز به خوبی دنبال شده با اظهارات کذب خراب شود. به برخی از این ستادها نیز گفته ایم که اگر موردی بود یا گزارشی مبنی بر تخلف به آنها رسید، سریعاً گزارش دهند و وزارت کشور به آن رسیدگی می کند. ایران تحلیلات با دقت کامل و با احترام کامل برای حفظ آرای رای دهندگان مانند گذشته برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا