ورزشی

واکنش پیروانی به مطرح شدن نام برانکو به جای گل محمدی

وی درباره حاشیه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل تصریح کرد: اتفاق خوبی نیفتاد. هواداران ما همیشه عالی بوده اند و این اتفاق افتاده که تیم از جام کوتاه بیاید و بازی را ببازد اما هواداران از تیم حمایت کنند. اتفاقی که آن روز افتاد اما امروز جبران کردند و در طول هفته انرژی مثبت دادند و کسانی که اشتباه کردند متوجه اشتباه خود شدند.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و هر تیمی که از موقعیت های خود استفاده کند می تواند برنده شود. شرایط خوبی داریم و با ریکاوری خوب امیدواریم شرایط خوبی ایجاد کنیم و یک برد دیگر برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

پیروانی در خصوص مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: شکی نیست که برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی برای پرسپولیس و هواداران ایجاد کرده است، من خودم با او بوده ام اما برانکو گفت: گل محمدی مربی بزرگی است و افتخارات زیادی کسب کرده است.

وی ادامه داد: زمانی برخی از هواداران احساساتی صحبت می کردند که قابل تحمل است اما درست نیست یک خبرنگار یا مجری تلویزیون این موارد را درست کند. شرایط آن مجری را همه می دانند. این که پنالتی زده نشود و همکارانت کتک بخورند در فوتبال ما چیز زیبایی نیست!

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس درباره فاصله بین مدیریت و کادر فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل اصلی پرسپولیس مشکل مالی است و بحث تامین سقف قرارداد به مدیریت فشار آورد. خللی وجود ندارد و موضوعات مطرح شده برای پیشرفت تیم است. رقابت ناسالم و نابرابری. اینکه ما به سقف احترام بگذاریم و یک تیم چهار مهاجم خوب روی نیمکت داشته باشد، منطقی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا