واکوکو در برابر لبوبو | سایت افق میهن
مینیسو ، یک خرده فروش کم چینی ، عروسک ها و شخصیت های اختصاصی خود را برای رقابت مستقیم با عروسک معروف Labobo از Pap Mart معرفی کرده است. این شرکت اعلام کرده است که با استخدام چهار طراح ، استراتژی جدیدی را برای توسعه مالکیت معنوی و شخصیت های انحصاری ارائه داده است. هدف مینیسو افزایش سهم خود در بازار پررونق اسباب بازی های جمع آوری شده است که در سالهای اخیر محبوبیت خود را به دست آورده است ، به ویژه در بین Z.
با توجه به افق میهن ، یکی از شخصیت های جدید Minisseo Vakoko ، یک عروسک تند با ابرو مداوم است که در اواخر سال گذشته معرفی شد. مانند پاپ مارت ، این شرکت همچنین اسباب بازی هایی را در دستگاه های فروش اتوماتیک و “جعبه های غافلگیرکننده” ارائه می دهد. به گفته مدیر بازاریابی Minnesis ، “Pap Mart یک رقیب بسیار قدرتمند است” ، اما هر دو شرکت به گسترش صنعت کمک می کنند.
Minnesiso ، که سالانه حدود ۵ میلیارد دلار (۱.۵ میلیارد دلار) به فروش می رساند ، بخشی از درآمد خود را از فروش مارک های دارای مجوز مانند دیزنی و مارول بدست می آورد. اما اکنون ، با توسعه طرح های اختصاصی و از طریق یک شرکت تابعه به نام Top Top ، وی به دنبال تقویت جایگاه خود در بازارهای داخلی و خارجی است. فروش Top -Tole در سه ماهه دوم سال جاری ۵ درصد افزایش یافته است و مینیسو حتی امکان سهام عمومی آن را نیز پیشنهاد کرده است.
ایالات متحده جایگاه اصلی در استراتژی توسعه مینینائو دارد. با وجود تعرفه های سنگین ، این شرکت خرید خود را از شرکت های آمریکایی افزایش داده و اکنون حدود ۲ درصد از محصولات خود را از ایالات متحده تأمین می کند. به گفته مدیران مینیسو ، حتی با افزایش قیمت از تعرفه ها ، محصولات ، که معمولاً بین ۱ تا ۲ دلار قیمت دارند ، در محدوده هزینه ای باقی می مانند.
با این حال ، کارشناسان معتقدند که مینیسو هنوز نتوانسته است موفقیت پرسود را ایجاد کند. به گفته تحلیلگران ، مصرف کنندگان آمریکایی همچنان به عنوان اسباب بازی های ارزان قیمت شناخته می شوند و تأثیر فرهنگی چین در بازار جهانی هنوز به ژاپن یا کره نرسیده است. رقابت داخلی شدید یکی دیگر از چالش های مینیسو است ، زیرا توسعه شخصیت های موفق نیاز به زمان ، سرمایه و کمی فرصت دارد.