ورزشی

واگذاری استقلال همین امروز و فردا!

وظیفه استقلال و پرسپولیس به مراحل جدی تری خود رسیده است. برای حضور سرخابی ها در فصل آینده رقابت های باشگاهی در قاره آسیا، لازم است هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم به یازده می رسند. فروردین آنها برای این کار وقت دارند.

ایرنا امروز با انتشار برگه‌ای با امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه هیئت وزیران در خصوص تعیین مالکان جدید باشگاه پرسپولیس را به نهادهای ذیربط ابلاغ کرد.

در شرایط مندرج در این نامه معادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان واریز می شود. عشایر برای رفع بدهی و سایر وظایف دولت. استقلال هم اعلام شده است.

در بند پنجم این نامه آمده است «سهام دولت در شرکت فرهنگی ورزشی استقلال طبق تشریفات قانونی واگذار می شود» تا مشخص شود پس از پرسپولیس، آبی های پایتخت نیز واگذار خواهند شد. به بخش خصوصی تا بالاخره به طلسمی که سال ها گریبان دو تیم بزرگ پایتخت را گرفته پایان دهد. باز شود

از هلدینگ خلیج فارس به عنوان جدی ترین خریدار استقلال یاد می شود، هرچند گفته می شود آبی ها ابتدا زیر نظر وزارت ورزش فعالیت خواهند کرد و پس از رفع برخی موانع سر راه، استقلال به بخش خصوصی واگذار خواهد شد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا