ورزشی

واگذاری سرخابی ها در ایستگاه پایانی

وی تصریح کرد: دولت های مختلف در سال های گذشته تلاش کردند تا این امر محقق شود اما این موفقیت از طرق مختلف حاصل نشد. در دولت سیزدهم اولین اقدام مهم عرضه این دو باشگاه در بازار بود OTC ایران بود که پذیرفت و پیشنهاد داد. البته این انتشار در مراحل قبل از انتشار نهایی موفقیت آمیز نبود. اما با عزم جدی رئیس جمهور شهید و دولت به ویژه وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال جدید دو مجتمع بزرگ در قالب کنسرسیوم پتروشیمی از هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی اعلام شد. و مراحل انتقال به پایان رسید.

رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گوی تلویزیونی ادامه داد: در خصوص واگذاری مجاری ها طبق قانون دو باشگاه مذکور باید مراحلی را در قالب تعهد طی می کردند که بعضاً شامل ارائه ضمانت نامه و بحث مالی می شد. و گاه قراری بود که گاهی مختل می شد. . اما امروز اعلام می کنیم که به لطف خدا تا این لحظه تمام تعهدات قراردادی انجام شده است و تا پایان هفته جاری می توانیم نام دولت را به طور کامل از این دو باشگاه به بخش خصوصی منتقل کنیم.

بازیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با این واگذاری شاهد عزم جدی خریداران برای توسعه ورزش کشور باشیم تا با سرمایه گذاری های جدید هدف و خروج از واگذاری را داشته باشند. بخش عمومی به مردم در توسعه فعالیت ها، تا شاهد توسعه ورزش در حوزه خصوصی و عمومی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا