بانک و بیمه

واگذاری ۴۹ شرکت تحت اختیار بانک ملی

به گزارش ایران تحلیل، این فروش ها و واگذاری ها با توجه به محوریت مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و همچنین تمرکز دولت بر ایجاد فرصت های سرمایه گذاری جدید برای ایجاد مشاغل جدید و حمایت از تولید داخلی و بهبود نظام مالی کشور انجام شده است. کشور. بانک ملی ایران با این اقدام گام بلندی در جهت کاهش عملیات بانکی بانک ها برداشته است.

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وی بانک)، مدیریت برنامه ریزی و توسعه آینده پویا، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، ایران ترانسفو، گروه صنعتی بارز، پتروشیمی شازند، گروه صنایع بهشهر، مجتمع تولیدی چینی مارگارین، مقصود و پاکسان یکی از اصلی ترین شرکت های آماده واگذاری بانک ملی ایران است که در این لیست قرار دارد.

بانک ملی ایران با تشکیل کارگروه ویژه واگذاری، فروش و واگذاری سهام شرکت‌های آسیب‌دیده و املاک مازاد آنها را به‌طور جدی برنامه‌ریزی می‌کند.

شایان ذکر است از ابتدای دولت سیزدهم روند واگذاری و تعیین تکلیف دارایی های تملک شده و مازاد بانک ملی ایران سرعت گرفته و اکنون شاهد آن هستیم که بخش قابل توجهی از دارایی های مازاد این بانک تحویل داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا